Jeg vil høre hvad jeres erfaringer er når man rejser med små børn.
Min søster og jeg overvejer at tage til tyrkiet i 14 dage til august og der skal Oliver jo selvfølgelig med. Han vil på det tidspunkt være 17 måneder.
Hvordan klarer man bedst flyveturen med sådan en størrelse og når man er dernede hvordan så med lur om dagen de dage man er på tur?
Vi regner med på de 14 dage at vi ca. skal på omkring 4-5 ture så der bliver masser af dage til afslapning og hvor han kan få sin lur midt på dagen på hotellet
Vil rigtig gerne afsted men kunne godt tænke mig at høre hvad andre mener om at rejse med en dreng i den alder
Alt kan jo lade sig gøre, så længe man er indstillet på, at det ofte er på børnenes principper man tager afsted. Jeg tænker i forhold til de ture du snakker om du gerne vil på dernede. Jeg kan sagtens følge dig i at det vil være rart, men det er ikke sikkert at det lige er den dag der er ro på barnet og så skal man bare være indstillet på at det måske ikke bliver til noget. Det er ikke sikkert det er så nemt for dit barn at sove midt på dagen i varmen, i en klapvogn, i uvante omgivelser, så forbered dig på at det godt kan give nogle øv dage.
Ellers tænker jeg da at man sagtens kan tage en tur med baby. Dog ville jeg vælge et andet tidspunkt end lige i den varmeste tid omkring august, hvis du vil til Tyrkiet. Det kan hurtigt give nogle rigtig trælse oplevelser for barnet da de ikke er vant til varmen. Men det er bare min holdning, det kan jo være dit barn er meget bedre til at tolerere det end min 
Anmeld