Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg 1. gangsmor igen med flere spørgsmål
Hvad har I købt af overgangssko, inden det er til til "alm." kondisko/sandaler?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Så er jeg 1. gangsmor igen med flere spørgsmål Hvad har I købt af overgangssko, inden det er til til "alm." kondisko/sandaler?
tænker det samme..
så følger lige med..
Har købt et par ecco til min datter, de går lidt op af ankelen og med en lille sål i isolerer de også kulden nedefra :-)
--BabyMus-- skriver: Har købt et par ecco til min datter, de går lidt op af ankelen og med en lille sål i isolerer de også kulden nedefra :-)
Tak kan du huske, hvad modellen hedder? Antons begyndersko og vinterstøvler har nemlig også været Ecco og har været rigtig gode til ham
bøgelund skriver: tænker det samme.. så følger lige med..
super! Håber vi får masser af svar
K&S skriver: Tak kan du huske, hvad modellen hedder? Antons begyndersko og vinterstøvler har nemlig også været Ecco og har været rigtig gode til ham
De er magen til dem her bare med velco Har selv solgt sko i 6 år, så var ikke rigtig i tvivl om hvad der var det rigtige til min datter
--BabyMus-- skriver: De er magen til dem her bare med velco Har selv solgt sko i 6 år, så var ikke rigtig i tvivl om hvad der var det rigtige til min datter
Ih, hvor er de fine Har du købt i butik eller på nettet?
K&S skriver: Ih, hvor er de fine Har du købt i butik eller på nettet?
har købt dem inde i pawsko men har set dem i mange andre skobutikker også jeg synes også de var SÅ nuttede, men der er virkelig mange søde i år synes jeg
--BabyMus-- skriver: har købt dem inde i pawsko men har set dem i mange andre skobutikker også jeg synes også de var SÅ nuttede, men der er virkelig mange søde i år synes jeg
Tak, jeg må ud og lure
Nu du selv har solgt sko - hvad skal man have af krav til en overgangssko? Og hvor længe bruger de den ca.?
Jeg har købt disse til min søn.. De er fra Skofus.. Og super gode, vi har taget dem i brug..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128