hvem har lyst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

En 'gå på barsels kage' til sidst marts, start april... Autoredder tema

Dåbs kage søges til omkring juli mdr... Pige præget

Har fulgt jeres smukke og helt utrolige kager herinde og tænkte at jeg ville slå benene væk under både mit arbejde og til dåb med en (mums) lækker kage fra án af jer herinde.

Ved godt at hun ligger i maven endnu, men vil gerne bare lige have følehornene ude - være i god tid og høre ad...

Barsels kage er mere fordi de fortjener lidt godt, nu hvor de kommer til at savne mig i del mdr.. Vi er en lille arbejdsplads med 10 fast ansatte autoredder, der kører rundt i gule lastbiler og hjælper bilister året rundt. Vi er som en lille familie derude og har det som blommen i et æg, så de fortjener en kage og ikke bare en kage fra den nærmeste bager.

Vi bor i Fredericia kommune og har hørt en lille fugl synge om at der er rigtig god kage bager herinde fra omkring middelfart.

Men også dem der måske ikke er helt så gode til kager, er velkommen til at lave en kage - øvelse gør mester...

Så kom frisk frem i herlige kvinder i kageklubben...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Dot D

Ville gerne hjælpe dig, men der er vist lige langt nok fra Gassum til Fredericia

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

åh ville gerne hjælpe, men tør jo ikke love mig væk til sådan noget, da jeg fødte før tid sidst, og skal selv holde dåb den 15 juli, så kommer meget an på hvornår dåben skal være, ellers kunne jeg måske være behjælpelig der

Anmeld

3. marts 2012

Dot D skriver:

Ville gerne hjælpe dig, men der er vist lige langt nok fra Gassum til Fredericia

Ja der er vist lidt laangt... men tak..

Anmeld

3. marts 2012

Maja84 skriver:

åh ville gerne hjælpe, men tør jo ikke love mig væk til sådan noget, da jeg fødte før tid sidst, og skal selv holde dåb den 15 juli, så kommer meget an på hvornår dåben skal være, ellers kunne jeg måske være behjælpelig der

Vi har ingen dato for barnedåb endnu, men ved at jeg går af på barsel her den 28 marts - hvis alt går vel...

Men hvis du kender nogen, eller lige finder et hul til 'lave en kage' så sig endelig til...

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Vi har ingen dato for barnedåb endnu, men ved at jeg går af på barsel her den 28 marts - hvis alt går vel...

Men hvis du kender nogen, eller lige finder et hul til 'lave en kage' så sig endelig til...

hvis du ikke har fundet nogle, kan du jo lige prøve at skrive, så kan jeg jo se hvordan det går, er jo ved at have lidt vand i kroppen, og ville være ked af at have lovet at kave en fin kage, og så ikke kunne holde ord, fordi jeg føder før tid

Anmeld

3. marts 2012

Maja84 skriver:

hvis du ikke har fundet nogle, kan du jo lige prøve at skrive, så kan jeg jo se hvordan det går, er jo ved at have lidt vand i kroppen, og ville være ked af at have lovet at kave en fin kage, og så ikke kunne holde ord, fordi jeg føder før tid

Ja det er dejlig med vand i krop, det har jeg også haft de sidste del mdr og forhøjet bt... Men er da i live endnu..

Altså flot og flot... Det er jo ikke til droningen, mht arbejd kagen skal den jo ikke være 110% perfekt - ingen ved hvordan den skulle have set ud. Det er mere for at overraske dem og en lille påmindelse om hvor herlig en arbejds plads det er + så lige at sige 'farvel'...

Og den kan kun blive flottere end de kager jeg selv prøver at lave..

Anmeld

3. marts 2012

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Ja det er dejlig med vand i krop, det har jeg også haft de sidste del mdr og forhøjet bt... Men er da i live endnu..

Altså flot og flot... Det er jo ikke til droningen, mht arbejd kagen skal den jo ikke være 110% perfekt - ingen ved hvordan den skulle have set ud. Det er mere for at overraske dem og en lille påmindelse om hvor herlig en arbejds plads det er + så lige at sige 'farvel'...

Og den kan kun blive flottere end de kager jeg selv prøver at lave..

vi kan jo lige prøve at se når vi nærmer os, ellers kan vi måske lave noget i fællesskab, hvis det er.
har de mistanke om SF når du også har forhøjet BT, jeg fik det jo sidst, så holder godt øje og passer meget på alle signaler, da jeg gerne vil undgå det denne gang og gå tiden ud, og fik du tid til snak om PKS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.