Udlejning af luksustasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

Laulund87

Undskyld, men det kan jeg slet ikke se det fornuftige i.. Jeg bliver nok ikke en kommende kunde

Anmeld

3. marts 2012

Caroline86

Jeg nåede ikke engang igennem første side af jeres spørgeskema før jeg lukkede det ned igen!

Bare et godt råd, så må i simpethen lave en markedsundesøgelse hvor I ikke forsøger at sælge produktet

En markedsundersøgelse skal bruges til at definere et oprigtigt behov og en interesse på markedet og det kan I ikke udfra det skema

Jeg vil give min mening til kende her i stedet:

Jeg synes konceptet er smart, og jeg er sikker på at mange kvinder (kald os kvinder i stedet for damer ) vil udnytte chance for "luksustasker for en dag".. dog er jeg nok mere typen der vil spare op og eje.. der er bare noget lækkert i at vide det er ens egen!!!

Pøj pøj med projektet!

Synes du skal tage mit råd om en revideret markedsundersøgelse op til overvejelse

Mvh Caroline (prof. BA International sales and marketing )

Anmeld

3. marts 2012

Laulund87

Caroline86 skriver:

Jeg nåede ikke engang igennem første side af jeres spørgeskema før jeg lukkede det ned igen!

Bare et godt råd, så må i simpethen lave en markedsundesøgelse hvor I ikke forsøger at sælge produktet

En markedsundersøgelse skal bruges til at definere et oprigtigt behov og en interesse på markedet og det kan I ikke udfra det skema

Jeg synes konceptet er smart, og jeg er sikker på at mange kvinder (kald os kvinder i stedet for damer ) vil udnytte chance for "luksustasker for en dag".. dog er jeg nok mere typen der vil spare op og eje.. der er bare noget lækkert i at vide det er ens egen!!!

Pøj pøj med projektet!

Synes du skal tage mit råd om en revideret markedsundersøgelse op til overvejelse

Anmeld

3. marts 2012

Mor til Majbørn

Caroline86 skriver:

Pøj pøj med projektet!

Jeg er fuldstændig enig - jeg laver markedsundersøgelser i forbindelse med mit arbejde - og den der er simpelthen for tynd!

Ikke nok med at spørgsmålene er lidt for simple og svarmulighederne ikke er udtømmende, men I forsøger jo åbenlyst at promovere jer selv igennem en undersøgelse...??

Anmeld

31. maj 2012

Luksustasker

Undskyld det utrolig sene svar, haft bøvl med mail notifikationer åbenbart.

Lige for at "forsvare" mig selv så er var der absolut intet promovering i den undersøgelse, blot en uvidene person indenfor markedsundersøgelser der forsøgte så godt jeg kunne at strikke noget sammen, jeg mente ville give mig et klar overblik over hvordan jeg bedst muligt skulle fremføre konceptet efter forbrugernes ønsker.

Med det så sagt, så er rådet skrevet bag øret til næste gang, så må der investeres i en proff undersøgelse

Tak for jeres svar. Lige pt. er projektet sat på standby grundet mit nuværende arbejde.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.