Billedspam! Flash gerne jeres små :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

lhn89

MortilCilas skriver:

Det så sjovt. Min knægt havde en kort periode med, at hver gang jeg skældte ham ud, løfted han sine øjnbryn og sagde "mh", sq svært at skælde ud når man er ved at dø af grin

Hehe. Det kan jeg godt forstå, at du havde!  Det kan være svært at holde masken!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

MortilCilas

meem skriver:

Kan slet ikke vælge mellem alle billederne.. så her kommer der lige en masse af Emilie 2½år og Freja 9mdr

Åh skønne skønne piger

Anmeld

3. marts 2012

MortilCilas

Lady Marion <3 skriver:

Min dreng

Han er smuk

Anmeld

3. marts 2012

MortilCilas

lhn89 skriver:

Hehe. Det kan jeg godt forstå, at du havde!  Det kan være svært at holde masken!

Ja også kigged han så spørgene på mig, og sådan lidt, jamen hvorfor?

Erj men altså de unger

Anmeld

3. marts 2012

Lady Marion <3

MortilCilas skriver:

Han er smuk

Tak

Anmeld

3. marts 2012

komodo

lhn89 skriver:

Stort tillykke med det!  Hvor skønt med 4 børn - det drømmer jeg/vi selv om en dag  men der går nok lidt år endnu, før vi når der op 

Men ja, måske har piger/kvinder også en idé om at det kunne være skønt med en lille pige. Hvor man kan se sig selv i hende. Det kan jeg i hvert fald se fra mig selv, elsker når folk siger at hun ligner mig på en prik og når hun kan få noget af mit babytøj på.

Men der er jo "fordele" og "ulemper" ved alt. Nu skal du jo ikke bekymre dig om, om du skal være en farmor, mormor eller bedste, når den tid kommer  og 4 drenge har nok også mere glæde af hinanden, end 3 drenge og én pige 

Du forstår da rigtig at finde alt det positive, vil jeg huske på når jeg føler mig snydt  mange tak, så længe de er sunde og raske så betyder kønnet ikke alverden, ville gerne have haft en datter folk sagde lignede mig, til gengæld er Kairon på billederne en tro kopi af mig på personlighed og temperement, så har da fået en lille kopi af mig selv

Anmeld

3. marts 2012

lhn89

MortilCilas skriver:

Ja også kigged han så spørgene på mig, og sådan lidt, jamen hvorfor?

Erj men altså de unger

Haha. Jeg "frygter" også at der kommer sådan en periode her hjemme  

Anmeld

3. marts 2012

MortilCilas

lhn89 skriver:

Haha. Jeg "frygter" også at der kommer sådan en periode her hjemme  

Man skal bare bide sig selv i læben, for hvis man griner, så bliver de ved jo

Anmeld

3. marts 2012

lhn89

komodo skriver:

Du forstår da rigtig at finde alt det positive, vil jeg huske på når jeg føler mig snydt  mange tak, så længe de er sunde og raske så betyder kønnet ikke alverden, ville gerne have haft en datter folk sagde lignede mig, til gengæld er Kairon på billederne en tro kopi af mig på personlighed og temperement, så har da fået en lille kopi af mig selv

Ja nemlig, så længe de er raske, så kan man ikke ønske sig mere. Synes bestem ikke at du du skal føle dig snydt, men der imod yderst heldig/privilegeret!  Det må være en fantastisk gave at være mor til 4 skønne børn! 

I øvrigt skønne billeder af ham! Det må være svært ikke at kysse de kinder konstant 

Anmeld

3. marts 2012

lhn89

MortilCilas skriver:

Man skal bare bide sig selv i læben, for hvis man griner, så bliver de ved jo

Hehe. Ja det er ikke altid nemt at være mor, når man skal prøve at opdrage sådan nogle guldkumper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.