Cake boards fra special-købmanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Lullaby

Ja jeg må godt nok indrømme at jeg følte mig snydt da jeg idag fik de cake boards fra special-købmanden som jeg havde bestilt. Havde givet 30 kr for en pap-plade. Ikke engang en hård en, når man bar ved siderne, bukkede den sammen på midten. Jeg havde regnet med at jeg fik samme kvalitet som fra butikken i Holland, deleukstentartenshop staves det vidst. Hvor man får en hård pap-plade som kan bære noget. Øv altså. Jeg kan da selv gå ned i netto og bede om deres rest papkasser og så selv skære dem til. Ikke om jeg vil betale 30 kr for bunden af en papkasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

ano14316

Det var sq da mega nedtur.. ja 30 kr for et stykke blød pap er nok lige i overkanten..

Så ved man da hvad man ikke skal købe..

Anmeld

2. marts 2012

roenlund

vil du ikke linke til dem der er gode fra holland?

Anmeld

3. marts 2012

Lullaby

roenlund skriver:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/advanced_search_result.php?keywords=board&osCsid=74e51021b224c3da0949a06b9e955c2b

De her er rigtig gode

Anmeld

3. marts 2012

iris-mor

roenlund skriver:

Vil bare lige sige at dem i Holland er virkelig service-mindede. Eneste farlige er, at man aldrig kan få nok. Det kan godt betale sig selv med portoen.

Gå du bare i gang

Anmeld

3. marts 2012

roenlund

iris-mor skriver:

Vil bare lige sige at dem i Holland er virkelig service-mindede. Eneste farlige er, at man aldrig kan få nok. Det kan godt betale sig selv med portoen.

Gå du bare i gang

har handlet der flere gange før, og ja det kan godt blive dyrt... var bare ikke sikker på hvilke boards der var gode...

Anmeld

4. marts 2012

Anasmor

Lullaby skriver:

Ja jeg må godt nok indrømme at jeg følte mig snydt da jeg idag fik de cake boards fra special-købmanden som jeg havde bestilt. Havde givet 30 kr for en pap-plade. Ikke engang en hård en, når man bar ved siderne, bukkede den sammen på midten. Jeg havde regnet med at jeg fik samme kvalitet som fra butikken i Holland, deleukstentartenshop staves det vidst. Hvor man får en hård pap-plade som kan bære noget. Øv altså. Jeg kan da selv gå ned i netto og bede om deres rest papkasser og så selv skære dem til. Ikke om jeg vil betale 30 kr for bunden af en papkasse

her kan du købe en 30 cm´s til 30 kr.... de er ihvertfald holdbare... og ikke mindst mega billige... http://dinkage.dk/kagepap-fade-og-emballage-31/fade-47/cake-drum-rund-30-cm-253.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.