Min baby hikker, når han griner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.059 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

cennona

Min dreng på fire måneder begynder altid at hikke, når han griner. Altså når han sådan rigtig griner med lyd og det hele. Så varer det kun et øjeblik før et af grinene ender i et stort hik. Sjovt lyder det, og det ser ikke ud til at genere ham, men er der nogle af jer, der ved, hvorfor de gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

L&V

Gør min datter os. Tror de sluger meget luft

Anmeld

2. marts 2012

4kløver

Månsson skriver:

Gør min datter os. Tror de sluger meget luft

det samme her.

Anmeld

2. marts 2012

lukasmor

cennona skriver:

DDeDetMin dreng på fire måneder begynder altid at hikke, når han griner. Altså når han sådan rigtig griner med lyd og det hele. Så varer det kun et øjeblik før et af grinene ender i et stort hik. Sjovt lyder det, og det ser ikke ud til at genere ham, men er der nogle af jer, der ved, hvorfor de gør det?

Det gjorde min søn også altid! Ser ud til at han er stoppet med det nu.. han er lidt over 1 år gammel. Det har noget at gøre med hvordan de trækker vejret. De bliver nok lidt for overgearet

Anmeld

3. marts 2012

cennona

Tak for svar til jer alle. Hmm, ja det skal ikke undre mig, at det er fordi han bliver lidt overgearet af al det grineri og dermed trækker vejret på en anden måde end normalt. Det er bare lidt synd at han ikke kan grine i mere end nogle sekunder før han ender ud i et hikkeanfald, for han har det jo lige så sjovt lige indtil det sker

Anmeld

3. marts 2012

Madam Blå

cennona skriver:

Tak for svar til jer alle. Hmm, ja det skal ikke undre mig, at det er fordi han bliver lidt overgearet af al det grineri og dermed trækker vejret på en anden måde end normalt. Det er bare lidt synd at han ikke kan grine i mere end nogle sekunder før han ender ud i et hikkeanfald, for han har det jo lige så sjovt lige indtil det sker

Min datter på fire måneder gør det også.. Synes faktisk det er rigtig synd, for når hun har grint bare lidt, så afbrydes grinet af hikken. Og så kan hun hikke iop til 20 min. Og så bliver hun rigtig gal. 

Anmeld

3. marts 2012

cennona

Madam Blå skriver:

Min datter på fire måneder gør det også.. Synes faktisk det er rigtig synd, for når hun har grint bare lidt, så afbrydes grinet af hikken. Og så kan hun hikke iop til 20 min. Og så bliver hun rigtig gal. 

Ja, det er rigtig ærgerligt, når de nu lige har det så sjovt. Jeg håber dog, at det er noget, de vokser fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.