Nu ved jeg ikke om du har en ide til at dække dem til, men hvis jeg må komme med et bud, kunne det være at købe noget smart stof, der passer til værelset eller sådan noget plys-halløj, og så simpelthen klippet det så det passer i længden, og så putte velcro på, så de sætter det rundt om. Forstår du hvad jeg mener?
Åh hvor tragisk
men Lærke er meget heldig, at hun har jer som mor og far 
Hvordan gik det endeligt, med den tidlige scanning (udover alt selvf. ser godt ud derinde i mavsen)
men fik du en tidligere tid og bliver du fulgt ekstra her i Aalborg?
Der er et par brugere mere der har foreslået det også - og synes det er en super god ide 
Skal bare finde noget rigtig fint stof 
Altså i denne graviditet har alt indtil videre set rigtig fint ud - har været til 4 scanninger indtil videre
Men fik desværre madforgiftning for lidt over en uge siden, blev indlagt i søndags. Havde voldsom diarre i 4 dage, spise og drak næsten ikke. Baby i maven, blev lige som jeg selv, sløv, men mærkede hende stadig lidt dagligt.
De har ingen erfaringer med om der kan gå noget galt i graviditeten når man er så langt henne som jeg, efter sådan en omgang, så skal scannes i hjørring i næste uge, bare for at tjekke. Og så igen den 16 marts i ålborg, som var planlagt allerede inden jeg blev syg.
Er bare desværre begyndt at få nogle plukveer, men gætter på at det er fordi at mine tarme er så aktive, nu hvor de lige skal finde deres rette plads igen.