første gang uden mor og far.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

NinaNymannMadsen

imorgen skal min lille pige Anne Louise på godt 5 måneder passes af mormor og morfar til søndag. selvf er hendes storesøster med.

vi er inviteret i byen og har sagt ja da det kunne lade sig gøre at mine forældre passede dem.

det er bare skønt, men kommer til at savne dem begge to rigtig meget, selvom at Asta Maria (den store) er blevet passet nogen gange af mine forældre.
glæder mig til en aften uden børn, men glæder mig endnu mere til søndag når de kommer hjem igen.

nu er Anne Louise gudskelov bare jordens nemmeste barn, hun sover igennem og har gjort det i snart halvanden måned, og hun brokker sig kun når det går for langsomt med grøden eller når hun er sulten eller meget træt.

ville bare dele det med jer her inde.

her er lige lidt billeder af de to dejlige tøser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

lycly

Jeg har det ligesom dig, når min datter skal passes. Jeg nyder det, men jeg glæder mig også til at se hende igen

Skønne unger du har

Anmeld

2. marts 2012

NinaNymannMadsen

LunaLykke skriver:

Jeg har det ligesom dig, når min datter skal passes. Jeg nyder det, men jeg glæder mig også til at se hende igen

Skønne unger du har

ja. man nyder det for det er rart at ha en aften uden den handler om børn og bleer og jeg ved ikke hvad, men man glæder sig også til at se sine børn igen fordi man elsker dem over alt på jorden og ikke kan undvære dem i længere tid.

mange tak. de er virkelig også bare skønne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.