hjælp!! han tager ikke på? hvad skal jeg gøre :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Anonym trådstarter

Min lille bebse på snart 7måneder tager ikke så meget, hans højde vokser meb ikke vægten? Jeg giver i øjeblikket tre måltider, grød, grøntsagermos, grød.. Mellem måltiderne masser af væske, baby saft, frugtmos .. Og self får han også MME, men kunne godt tænke mig at han ku tage lidt mere på .. Få tit vide at han er tynd , ikke lige frem for meget tynd men lidt puttet ku han godt se ud .. Nogen råd om hvad jeg kan gøre ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

Fam. Madsen

min søn på 3½år har altid haft svært ved og tage det på han skulle. da han var 0-1 år fik vi afvide han skulle have mere MME end de andre børn da det er det de tager på af. vi gjor det at han fik det hver gang inden han skulle sove både til middag, eftermiddag og aften. 

Anmeld

2. marts 2012

L&V

Anonym skriver:

Min lille bebse på snart 7måneder tager ikke så meget, hans højde vokser meb ikke vægten? Jeg giver i øjeblikket tre måltider, grød, grøntsagermos, grød.. Mellem måltiderne masser af væske, baby saft, frugtmos .. Og self får han også MME, men kunne godt tænke mig at han ku tage lidt mere på .. Få tit vide at han er tynd , ikke lige frem for meget tynd men lidt puttet ku han godt se ud .. Nogen råd om hvad jeg kan gøre ??

Du ska jo tænke på at hvis han bruger meget krudt på at vokse op af så er der jo ikke så meget krudt til at vokse ud af

Anmeld

2. marts 2012

chael

Husker du at komme en god klat smør i grøden??

Det er ret vigtigt.

*Camilla

Anmeld

2. marts 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Er du begyndt på brød?

Du skal også huske hans fedstof, uden det får han ikke den sammensætning af fedtstoffer som især mænd bruger til at danne muskler af.

Forskellige frugter og grøntsager mætter ikke ens. Ærter f.eks har et højt indhold af fibre og mætter derfor mere end majs, der ikke indeholder så mange fibre.

Sødmælk, rigtig smør på brødet. Drop riskiksene, fuldkorns-sunde-tilvalg og indret hans kost efter hans alder

Anmeld

2. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Frederic har altid været en tynd dreng, så kender det godt...

Men hvordan er han hidtil vokset?

Vores kunne sagtens vokse 5-7 cm den ene mdr og ikke tage 10 g på og den næste mdr voksed han måske 1 cm - men tog måske 200-500 g på...

Han lå det første leve år over den øverste kurve i cm - men godt under normal stregen i kg..

-Digestive er rigtig gode og evt med både med smør og smørost/leverposted mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.