Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Uuh Fedt. Hvad er det for en film?
Uuh Fedt. Hvad er det for en film?
Det er en der hedder sover dolly på ryggen af Hella joof :-) den har præmiere i nov :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
blankholm skriver: Det er en der hedder sover dolly på ryggen af Hella joof :-) den har præmiere i nov :-)
Uh, hun er så sej Den vil jeg glæde mig til! Og igen; skøn søn du har dig!!
blankholm skriver: ihh min skønne lille dreng er allerede 4 mdr og 8 dage gammel :O det går så stærkt og han kan allerede SÅ mange ting han er min lille bandit.. han er heldigvis noget af det nemmeste i hele verden og vi nyder ham fuldt ud.. her er lige et par billeder af min lille stolthed MOR ELSKER DIG!!!
ihh min skønne lille dreng er allerede 4 mdr og 8 dage gammel :O det går så stærkt og han kan allerede SÅ mange ting
han er min lille bandit.. han er heldigvis noget af det nemmeste i hele verden og vi nyder ham fuldt ud..
her er lige et par billeder af min lille stolthed
MOR ELSKER DIG!!!
ih hvor er han dog sød. og hvor er det sødt, hans finger på de to sidste billeder. Forøvrigt er jeg normalt ikke til "profesionelle billeder", men jeg synes det ser flot ud det sidste billede
HeidiØ skriver: Uh, hun er så sej Den vil jeg glæde mig til! Og igen; skøn søn du har dig!!
ihh 1000 tak
ha en fantastisk weekend
mor:) skriver: ih hvor er han dog sød. og hvor er det sødt, hans finger på de to sidste billeder. Forøvrigt er jeg normalt ikke til "profesionelle billeder", men jeg synes det ser flot ud det sidste billede
orrh 1000 tak for de søde ord
jaa det er lige pletskud, og så et rigtig scoreblik i øjenene
Hvor er han bare sød! Og rigtig rigtig smuk
blankholm skriver: orrh 1000 tak for de søde ord jaa det er lige pletskud, og så et rigtig scoreblik i øjenene
måtte lige kigge igen...haha ja kan da godt se scoreblikket
Himmelsmil skriver: Hvor er han bare sød! Og rigtig rigtig smuk
Orh mange 1000 tak :-)
God weekend
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128