Hvordan fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.807 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

sildemor77

Da mig og manden prøver at få en bror eller søster til vores den store dreng og vi håber der er gevinst denne gang. Tænkte vi på en sjov eller anderledes måde at fortælle det på.
Så er der nogen af jer der kunne komme med nogle fede eller sjove historier eller bare tanker på hvordan man kunne overraske med nyheden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

DK

Jeg har tænkt på at når Kirstine skal til at være storesøster, at hun så skal have en af de der "jeg er storesøster"/"jeg skal have en lillesøster" t-shirt på, og så kan de selv "opdage det".

Meeeen altså, jeg kender også mig selv godt nok til at vide at det sekund jeg er gravid ringer jeg til ALLE, he he he.

Anmeld

27. marts 2009

sildemor77

Ja den mulighed har jeg selv overvejet, men da det ik er hverdag jeg ser familien så vil jeg ik kunne holde på det ind til jeg ser dem igen. desuden så brugte min bror den med t-shirten da han skulle have sit andet barn, så syntes ik jeg skal abeefter ham

Har overvejet om jeg skulle skrive nogen fødselsdagskort til folk at de ville blive inviteret til fødselsdag i den mdr jeg venter barnet og datoen vil nærmere blive oplyst.
men ved ik hvor god en ide det er.

Men tak for ideen

Anmeld

27. marts 2009

DK

sildemor77 skriver:

Ja den mulighed har jeg selv overvejet, men da det ik er hverdag jeg ser familien så vil jeg ik kunne holde på det ind til jeg ser dem igen. desuden så brugte min bror den med t-shirten da han skulle have sit andet barn, så syntes ik jeg skal abeefter ham

Har overvejet om jeg skulle skrive nogen fødselsdagskort til folk at de ville blive inviteret til fødselsdag i den mdr jeg venter barnet og datoen vil nærmere blive oplyst.
men ved ik hvor god en ide det er.

Men tak for ideen

Det lyder da også som en vildt god ide.

Jeg tænker nogen gange det kunne være sjovt ikke at sige noget, og så bare vente indtil at det ligesom siger sig selv, altså at man ser super gravid ud. Jeg kan simpelthen bare ikke vente så lang tid, he he

Anmeld

27. marts 2009

sildemor77

JA jeg vil nu heller ikke kunne vente med at sige noget til man kunne se det..
det ville være alt for pinefuldt at skulle gå med den hemmelighed
og der er da ik noget bedre end at se folks dejlige udtyk når de får nyheden afvide.

Da vi bare sagde det over tlf da vi ventede min søn ja så har vi nu aftalt at det skal være på en lidt anderledes og mere spændende måde denne gang.

spørgsmåler er jo så bare hvordan.

Anmeld

27. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tænkte på at invitere mig selv og kæresten til middag hos f.eks. mine forældre og så give dem en lille "værtsgave" pakket fint ind med en sut indeni hvor jeg har skrevet terminsdatoen på en lille seddel og bundet den på sutten med silkebånd

Anmeld

27. marts 2009

DK

Rosa skriver:

Jeg tænkte på at invitere mig selv og kæresten til middag hos f.eks. mine forældre og så give dem en lille "værtsgave" pakket fint ind med en sut indeni hvor jeg har skrevet terminsdatoen på en lille seddel og bundet den på sutten med silkebånd

Ejj hvor fint!

Anmeld

27. marts 2009

Stumpen

Min mor flyttede i efteråret til den by hvor vi bor og lavede/købte en kasse med et ekstra sæt tøj, sutter osv. til når Mathilde kommer på besøg, så vi ikke behøver pakke noget hjemmefra..

Så da jeg blev gravid igen købte/lavede vi en ny kasse med baby-ting i.. og gav hende den med en ordlyd noget nær: at vi var kommet i tanke om noget hun manglede i hendes nye lejlighed...

Resten fik det bare at vide på almindelig vis..

Anmeld

28. marts 2009

sildemor77

Rosa skriver:

det lyder rigtig sødt

Anmeld

28. marts 2009

LineD

Ja mine forældre får nyheden i morgen, med en tom ramme med en besked ved siden hvor der står:

Kære Mormor og morfar.

I kan ikke med det samme
faldet få til denne ramme.
Men til november, dette år
I et dugfriskt billede får.
For storken den vil komme
inden året helt er omme.

Kys Blyb.

- og så får Mortens far et kort hvor der står: En stor hemmelighed, kan også være en lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.