Nachos/skaller tilbehør??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2012

Dinsen

Hej Piger... 

Nu har jeg i mange dage haft lyst til nachos, og nu ska det altså være... Men kom til at tænke på hvad der ka bruges til tilbehør?? Altså salat, advokado dip (nogle der har en lækker opskrift??) salsa, cremfraise... Andet lækker i server til??

Ved ik li om det bliver skaller, eller hvodan.. Men har taget øksekød op af fryseren... 

Kom frisk piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2012

tithi

Dinsen skriver:

Hej Piger... 

Nu har jeg i mange dage haft lyst til nachos, og nu ska det altså være... Men kom til at tænke på hvad der ka bruges til tilbehør?? Altså salat, advokado dip (nogle der har en lækker opskrift??) salsa, cremfraise... Andet lækker i server til??

Ved ik li om det bliver skaller, eller hvodan.. Men har taget øksekød op af fryseren... 

Kom frisk piger 

Vi får altid ratatouille til, så er det nemlig også lidt sundt

link

Anmeld

2. marts 2012

Polkaprik

Dinsen skriver:

Hej Piger... 

Kom frisk piger 

Jeg laver altid en magosalsa, guacamole, agurker, revet gulerod, peberfrugter, revet ost, oksekød, salat, creme fraiche, ristet bønnemos og hjemmelavet chilipaste 

Hvis du vil have nogle opskrifter kan jeg skrive dem til dig senere når jeg har lidt bedre tid

Anmeld

2. marts 2012

Dinsen

tithi skriver:

Vi får altid ratatouille til, så er det nemlig også lidt sundt

link

mums ser lækkert ud  - ska helt sikkert prøves..

Anmeld

2. marts 2012

Dinsen

Polkaprik skriver:

Jeg laver altid en magosalsa, guacamole, agurker, revet gulerod, peberfrugter, revet ost, oksekød, salat, creme fraiche, ristet bønnemos og hjemmelavet chilipaste 

Hvis du vil have nogle opskrifter kan jeg skrive dem til dig senere når jeg har lidt bedre tid

Det må du da meget gerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.