Har brug for råd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Fiiiie

Et spørgsmål og en lille tanke. Jeg er 16 måneder henne. Er virkelig glad for mit valg om at beholde mit barn. Faren var aldrig med på den, han blev sur og truende, og jeg valgte at cutte alt forbindelse til ham.. 3 måneder efter vender han tilbage og siger til mig at han er en fighter og at han har fået blod på tanden. Jeg har self. Sagt til ham at til den tid skal han da ha ret til samvær, men for barnets skyld og ikke bare fordi han vil ha valuta for pengene (Som han selv siger!) Jeg flytter til Århus til maj, hjem til familien, vi bor begge i Kbh lige nu.
Jeg har ikke overskudet eller lysten til at snakke med ham, han har været rigtig modbydelig og alt det lort han lukker ud kan hverken jeg eller mit ufødte barn bruge til noget. Han vil mødes og snakke frem ad gående og det kan jeg. ikke magte. Han kaster mig frem og tilbage i en rutsjebane. Jeg sagde det til ham og nu siger han at han vil melde mig til statsamtet (For hvad kan han ikke rigtig forklare) Jeg ved slet ikke hvad det skal betyde. Men har fået besked på af min socialrådgiver at jeg simpelthen bare skal ignorerer ham. Men det er lettere sagt end gjort når jeg er en meget let påvirkelig og følsom type. Hvad faen skal jeg stille op?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Fiiiie

16 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.