Dårlig skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2012

tutmarie

Mine graviditets og livsproblemer blegnede lige fuldstændigt, efter at have læst dit indlæg....

Blev helt ked af mine egne åndssvage tanker, om pludseligt ligegyldige ting.. Og vil i stedet koncentrere mig om at sende en masse positive tanker til dig, fam og lille spir. 

MANGE tanker fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

I dag var vi til graviditetsskanning på fertilitetsklinikken, og det gik ikke specielt godt

Vi så da hjerteblink, men fosteret er ca. 10 dage for lille, så det er jo langt fra den størrelse det burde have nu (8+1).

Skal skannes igen om en uge, og har fosteret ikke fordoblet sin størrelse, så skal vi nok afbryde graviditeten.

Egentlig forventede jeg lidt en dårlig skanning, men har så mange graviditetssymptomer, og ondt i bækkenet, at jeg også forventede at der lå en glad lille spradebasse derinde.

Lægen var ikke afvisende overfor at fosteret godt kunne nå at udvikle sig godt endnu, men hun var bestemt ikke positiv.

Jeg hader virkelig den her ventetid. Det er jo lige netop sådan noget her vi har frygtet skulle ske igen.

Det kan da virkelig ikke passe at vi skal miste igen? 4 graviditeter og 1 barn er altså ikke fair.

Puha, ja jeg er meget negativ i dag, men nok bare allermest ked af det. Det er ulideligt at gå rundt i den her grå zone og ingenting vide. Vil gerne have baby på den rette størrelse eller have en afslutning, så vi kan komme videre.

Men uanset hvad, så har det ene æg vi fik sat op virkelig udvist fighter vilje, og jeg synes det skal have en chance for at vise om det kan blive til en lille baby. Men vokser det ikke snart lidt hurtigt, ja så er det jo fordi det er et usundt foster med en ekstrem livskraft.

Vil gå den næste lange uge i møde med bævende knæ og tårerne lurende i øjenkrogen

Ej sødeste..  Kæmpe krammer!!!!

Anmeld

3. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Overhovedet ikke, men de tror jo at de skal være stærke for vores skyld

Jaaaa. Og hvor er det dejligt med sådan nogle støttende mænd. <3

Anmeld

3. marts 2012

lukasmor

Nessie skriver:

I dag var vi til graviditetsskanning på fertilitetsklinikken, og det gik ikke specielt godt

Vi så da hjerteblink, men fosteret er ca. 10 dage for lille, så det er jo langt fra den størrelse det burde have nu (8+1).

Skal skannes igen om en uge, og har fosteret ikke fordoblet sin størrelse, så skal vi nok afbryde graviditeten.

Egentlig forventede jeg lidt en dårlig skanning, men har så mange graviditetssymptomer, og ondt i bækkenet, at jeg også forventede at der lå en glad lille spradebasse derinde.

Lægen var ikke afvisende overfor at fosteret godt kunne nå at udvikle sig godt endnu, men hun var bestemt ikke positiv.

Jeg hader virkelig den her ventetid. Det er jo lige netop sådan noget her vi har frygtet skulle ske igen.

Det kan da virkelig ikke passe at vi skal miste igen? 4 graviditeter og 1 barn er altså ikke fair.

Puha, ja jeg er meget negativ i dag, men nok bare allermest ked af det. Det er ulideligt at gå rundt i den her grå zone og ingenting vide. Vil gerne have baby på den rette størrelse eller have en afslutning, så vi kan komme videre.

Men uanset hvad, så har det ene æg vi fik sat op virkelig udvist fighter vilje, og jeg synes det skal have en chance for at vise om det kan blive til en lille baby. Men vokser det ikke snart lidt hurtigt, ja så er det jo fordi det er et usundt foster med en ekstrem livskraft.

Vil gå den næste lange uge i møde med bævende knæ og tårerne lurende i øjenkrogen

Puha. Ja det er super ubehageligt bare at gå og vente og hverken kan gøre fra eller til Håber på en positiv næste skanning!

Anmeld

4. marts 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Nu læste jeg også lige din post, du havde skrevet.

Lene for filan da... Hvor er der bare længe til på torsdag - at være uden et svar så længe. Håber af hele mit hjerte, at baby bare lige har hygget sig, men nu tager sig sammen og vokser voldsomt. Jeg håber, du bliver verdens største gravid, fordi baby bliver så tyk!

Hvor er det også fandens, at der ikke er noget, man kan skrive eller gøre, der vil hjælpe jer bare lidt. Så her er blot et ikke engang IRL kram  og så skal du vide, at jeg (tradition tro) vil heppe indtil på næste torsdag. Det er jo ikke ovre før den tykke dame synger, så be' lige alle omkring dig holde kæft...

/Mette

Anmeld

4. marts 2012

Nessie

tutmarie skriver:

Mine graviditets og livsproblemer blegnede lige fuldstændigt, efter at have læst dit indlæg....

Blev helt ked af mine egne åndssvage tanker, om pludseligt ligegyldige ting.. Og vil i stedet koncentrere mig om at sende en masse positive tanker til dig, fam og lille spir. 

MANGE tanker fra mig...

Tak

Men uanset hvilke problemer vi hver især har, er det jo aldrig ligegyldigt.
Vi har alle større eller mindre problemer at slås med, og de er alle meget vigtige lige her og nu.

Vi prøver at holde os positive, og taler stadig om graviditeten, som om der ingen prøblemer er, men det ligger godt nok hele tiden i baghovedet, at vi nok bliver nødt til at afbryde den.

Anmeld

4. marts 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Ej sødeste..  Kæmpe krammer!!!!

Tak

Anmeld

4. marts 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaaaa. Og hvor er det dejligt med sådan nogle støttende mænd. <3

Det betyder rigtig meget

Anmeld

4. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Det betyder rigtig meget

Positive tanker til dig og spiren...

Anmeld

4. marts 2012

Nessie

Lukasmor skriver:

Puha. Ja det er super ubehageligt bare at gå og vente og hverken kan gøre fra eller til Håber på en positiv næste skanning!

Meget ubehageligt. En underlig gråzone man går rundt i.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.