Slynger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

kvinde84

Hvor mange af jer har brugt slynger til jeres børn? Jeg synes umiddelbart at det er vildt smart/praktisk, men på den anden side, så ser det squ lidt løjerligt ud med sådan en udposning hvor der stikker et babyhoved ud

Hvad er jeres erfaringer med at bruge slynger, kan det anbefales, og hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Kløver

Jeg Har brugt strækvikle, en form for slynge, og skal helt sikkert bruge den igen til den næste. Rart gav kunne give baby nærhed og tryghed hvis de har brug for det, mens man også kan få hænderne fri og lave lidt :-)

Anmeld

1. marts 2012

quindelist

kvinde84 skriver:

Hvor mange af jer har brugt slynger til jeres børn? Jeg synes umiddelbart at det er vildt smart/praktisk, men på den anden side, så ser det squ lidt løjerligt ud med sådan en udposning hvor der stikker et babyhoved ud

Jeg har også brugt strækvikle og elsker den bare. Vores pige er født lidt for tidligt og var meget sensitiv de første 4 måneder af sit liv og da var viklen simpelthen uvurderlig.

Anmeld

1. marts 2012

Albsil

Jeg har en strækvikle til slag under mine annoncer hvis du for lyst:-)

Anmeld

1. marts 2012

Hvem?

kvinde84 skriver:

Har brugt koalaviklen med stor succes, og en hængevugge herhjemme

Anmeld

1. marts 2012

Lari

Jeg har i dén grad haft glæde af at bruge slyngen til min datter specielt de første måneder 

Min pige var fra starten ikke ret glad for at være alene - hverken når hun skulle sove eller når jeg lige havde brug for at lægge hende fra mig kortvarigt imens hun var vågen for at fx at varme sutteflaske, børste tænder etc. I begge tilfælde er slyngen en smart løsning, synes jeg. Så kan hun bare sidde trygt og godt ind til sin mor, imens jeg kan få ordnet hvad end jeg nu skal ordne. Hvis hun er vågen kan hun ligesom "være med" i det jeg nu laver, og bliver hun træt kan hun bare tage sig en lur 

På den måde bliver det bare 100 gange nemmere at klare ting som at smutte ned om hjørnet og købe ind eller tage opvasken uden stress. Og det skal tilføjes, at min datter endda begyndte at sove bedre om natten efter jeg begyndte at have hende meget i slyngen om dagen. Så for slyngen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.