Hvorfor sover hun ikke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

Lullaby

Yazmin er nu snart 1 år og har hele sit liv sovet rigtig skidt om natten - fair nok, om dagen har hun taget 3 lure, formiddag, middag og eftermiddag så det har været okay for der har jeg kunnet sove samtidig. Men nu sover hun EN lur på max 1½ time midt på dagen. Og hun står op kl 5 og i seng kl 6. Og timerne imellem 5-12 og 13.30-18 er hun bare så sur fordi hun ikke sover. Men hvis vi lægger hende sover hun alligevel ikke Nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

fam.4xc

Anja Nørreslet skriver:

Yazmin er nu snart 1 år og har hele sit liv sovet rigtig skidt om natten - fair nok, om dagen har hun taget 3 lure, formiddag, middag og eftermiddag så det har været okay for der har jeg kunnet sove samtidig. Men nu sover hun EN lur på max 1½ time midt på dagen. Og hun står op kl 5 og i seng kl 6. Og timerne imellem 5-12 og 13.30-18 er hun bare så sur fordi hun ikke sover. Men hvis vi lægger hende sover hun alligevel ikke Nogen ideer?

Min datter på lidt over 1 år sover når hun er hjemme fra ca 11-13/14 stykker og i vuggestuen fra kl 8.15-9 og igen fra 12-14. Hun kommer i seng kl 19 og kommer op ved 6 tiden... Så det vil sige en lur hjemme og 2 i vuggestuen..

Jeg tror ik hun har brug for hele 3 lure mere... måske bare en lille kort en om morgenen og en efter frokost og så måske ik så tidligt i seng... og så bare ud og opleve noget i dagtimer så hun glemmer sin surhed... en tur i det friske gør dejlig træt

Jeg har ik guldkorn - andet end at prøve sig frem..............

Anmeld

27. marts 2009

Lullaby

måske bare en lille kort en om morgenen og en efter frokost

Jo hvis hun så bare ville sove lidt der. Men hun VIL ikke sove

Anmeld

27. marts 2009

Cris

Det er meget normalt, at de kun sover en gang om dagen når de bliver 13 eller 14 måneder, nogle gange to hvis de er for trætte. Men det er rigtigt, nogle er ikke så gode til at sove. Det var min dreng hellere ikke, det er blivet med tålmodighed... Men måske kl 6 om aftenen er noget tidligt for hende til at sove? Så har hun fået mange timer om aftenen inden natten. Kan du stille og rolligt (et kvarter hver dag) ikke flytte det til kl 19.30 eller 20.00? På den måde kan hun måske få en anden rutine om dagen...

Anmeld

27. marts 2009

Miamaja

havde nodagtig samme problem i samme alder. det var taender her. jeg ringede efter 5 mdr med samme problem til sygeplejersken og hun sagde det er heeelt normalt. held og lykke

Anmeld

27. marts 2009

Cris

Miamaja skriver:

havde nodagtig samme problem i samme alder. det var taender her. jeg ringede efter 5 mdr med samme problem til sygeplejersken og hun sagde det er heeelt normalt. held og lykke

Ja, tænderne betyder meget. Min har fået 4 på en gang og den stakkels kunne ikke sove og har bidet hård på sin sovedyr... Men der er alligevel nogle som har mindre behov for søvn end andre, desværre og det er meget hård...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.