hun er såååå strid :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg har en dejlig datter på 21 mdr, og hun er simpelthen ikke til at være i nærheden af i øjeblikket... hun er VIRKELIG i trodsalderen...

hun gør det modsatte af hvad vi siger hele tiden, og selvom vi har sagt nej og flyttet hende går hun ud og gør det samme igen...

hun er hele tiden ude på spilopper og sidder ikke stille fra hun står op til hun går i seng...

hun er begyndt at vågne ved 5 tiden om morgenen, hvor hun før sov til 9 tiden... hun nægter at sove middag i øjeblikket og sover max 1 time... både mig og hendes far er så kede af at det skal være sådan hele tiden, vi bliver nødt til at sige nej og stop og lad være HELE TIDEN.. føler ikke vi laver andet end at skælde ud...

de siger osse i vuggestuen at hun er over alt hele tiden...

åårhhh hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

CS

Tænker bare hun er lige som hun skal være nysgerrig og vil selv... måske det kan hjælpe med at acceptere at det er sådan det er lige nu - heldigvis vare det ikke ved. Men det er en del af hendes udviklig, så hun er jo blot et sundt barn.

Anmeld

1. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Det bedste du kan gøre er, at ændre din indstilling til hende.

Hvis du kan sige til dig selv "Hvor er det bare dejligt, at min datter forsøger, at blive et selvstændigt menneske på godt og ondt", gør det det måske lidt lettere.

Derudover skal I vælge jeres kampe. Selvfølgelig skal hun ikke hive alle knivene op af skufferne, men måske er det ikke så slemt, hvis hun tømmer skuffen for skeer, selvom det måske er irriterende og giver ekstra oprydning.

Til sidst kan man indrette sit hjem efter en tumling i selvstændighedesalderen. Pak alle ming vaserne og arveporcelænet væk til det er mere sikekrt, at have stående fremme.

Og så held og lykke med perioden.

Rie der har en søn på 27 måneder.

Anmeld

1. marts 2012

Jonatansmor

RGN skriver:

Det bedste du kan gøre er, at ændre din indstilling til hende.

Hvis du kan sige til dig selv "Hvor er det bare dejligt, at min datter forsøger, at blive et selvstændigt menneske på godt og ondt", gør det det måske lidt lettere.

Derudover skal I vælge jeres kampe. Selvfølgelig skal hun ikke hive alle knivene op af skufferne, men måske er det ikke så slemt, hvis hun tømmer skuffen for skeer, selvom det måske er irriterende og giver ekstra oprydning.

Til sidst kan man indrette sit hjem efter en tumling i selvstændighedesalderen. Pak alle ming vaserne og arveporcelænet væk til det er mere sikekrt, at have stående fremme.

Og så held og lykke med perioden.

Rie der har en søn på 27 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.