Brug for lidt hjælp... (ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Altså har lavet mindre end jeg fik at vide jeg måtte indtil nu, nu laver jegkun hvad jeg fik at vide jeg måtte lige fra jeg kom hjem af og har på ingen måder ondt hverken i mave eller aret, hvis der er noget der gør ondt så stopper jeg...

Okay jamen så er der jo egentlig ikke noget der skulle være forkert idet du gør. Min blødning var også lidt op og ned en månede efter mit pks. Og jeg fik også de der klumper som du nævner. For mig synes jeg det lyder normalt så længe du ikke har ondt. Men synes nu du skulle kontakte lægen så du kan få svar på om der er noget at være nervøs for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg fik for godt 1 månede siden et akut kejsersnit, jeg har haft meget on and of blødning og nogen dage har den været helt væk, og andre har den bare været meget brun men småt, men nu er jeg så småt begyndt at komme igang igen, går nogle gode ture i et højt tempo, og løfter mit barn i lifteN mm. Men nu er jeg så også begyndt at bløde en del mere og (undskyld oplysningen) men med store klumper blod og vandet kan være helt rødt når jeg går på toilet, er dette okay eller skal jeg være bekymret? 

Jeg fik selv et akutkejsersnit, og jeg ville ringe til gynæ. obstestik (tror jeg det hedder), jeg blev scannet derind da jeg blødte og havde ondt, det var dog ikke noget og jeg fik bare besked på at holde mig lidt mere i ro og ikke løfte på så meget

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg fik selv et akutkejsersnit, og jeg ville ringe til gynæ. obstestik (tror jeg det hedder), jeg blev scannet derind da jeg blødte og havde ondt, det var dog ikke noget og jeg fik bare besked på at holde mig lidt mere i ro og ikke løfte på så meget

Okay, jamen jeg har overhovedet ikke ondt, bløder bare mere... Har faktisk fået det rigtig godt her de sidste par dage...

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Okay jamen så er der jo egentlig ikke noget der skulle være forkert idet du gør. Min blødning var også lidt op og ned en månede efter mit pks. Og jeg fik også de der klumper som du nævner. For mig synes jeg det lyder normalt så længe du ikke har ondt. Men synes nu du skulle kontakte lægen så du kan få svar på om der er noget at være nervøs for

Super mange tak. For dir svar nu er jeg lidt mere rolig men ringer nu nok stadig til lægen imorgen bare lige for en sikkerheds skyld

Anmeld

1. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fik også aks og syntes da at det lyder som jeg havde det. Jeg ville ik være bekymret, med mindre du begyndte at få ondt oveni. Vh stine

Anmeld

1. marts 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Fik også aks og syntes da at det lyder som jeg havde det. Jeg ville ik være bekymret, med mindre du begyndte at få ondt oveni. Vh stine

Har ikke ondt jo altså mitmaveskind er ømt også oplever nogle gange sådan meget svage smerter a la mens. Smerter men ikke kraftige og tænker det også godt kan være tarmene da jeg har lidt svært ved at få dem igang igen og derfor må have hjælpemidler i form af piller til dette...

Anmeld

1. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Har ikke ondt jo altså mitmaveskind er ømt også oplever nogle gange sådan meget svage smerter a la mens. Smerter men ikke kraftige og tænker det også godt kan være tarmene da jeg har lidt svært ved at få dem igang igen og derfor må have hjælpemidler i form af piller til dette...

Maveskindet ka været ømt længe efter! Her var følelsen i skindet første normal igen over 1 år efter aks. Fik aks i efteråret 2008 og da det så begynde fryse, ku det begynde at prikke og stikke i huden omkring aret. Har følt at huden sov, men det gjorde nu ik så meget. Er nu gravid igen og har oplevet lidt følelses forskel i huden omkring aret. Tror bare jeg prøve at sige at huden tager lidt tid til at blive normal igen! Og at du måske ellers ska tage det en lille smule roligt, hvis du selv føler at det er for hårdt. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.