Babymad eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

kvinde84

Det skal lige nævnes at jeg ingen børn har endnu, men da jeg skal føde i maj, så er jeg begyndt at tænke meget over hvad jeg vil og ikke da baby kommer.

Så er det at jeg er begyndt at tænke ernæring. Jeg har tænkt mig at fuldamme, hvis det kan lade sig gøre, til 6 mdr. Og efterfølgende... tja det er så det. Det ved jeg på nuværende tidspunkt ikke en skid om  Det eneste jeg tænker er dog - købt babymad - er det ikke noget forfærdeligt stads? Altså i mit hoved, bliver det kategoriseret sammen med færdigretter o.lign. Jeg tænker bare, at der må da være noget bedre man kan tilbyde sin unge. Men som sagt, så aner jeg ikke noget om det. Er bare interesseret i om nogen tænker det samme som mig, eller om jeg er helt forkert på den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg købte en sjælden gang i mellem færdig lavet babymad til min datter, men oftest lavede jeg det selv - så ved man præcis, hvad der er i, og det er også mere økonomisk 

Anmeld

1. marts 2012

L&V

kvinde84 skriver:

Det skal lige nævnes at jeg ingen børn har endnu, men da jeg skal føde i maj, så er jeg begyndt at tænke meget over hvad jeg vil og ikke da baby kommer.

Så er det at jeg er begyndt at tænke ernæring. Jeg har tænkt mig at fuldamme, hvis det kan lade sig gøre, til 6 mdr. Og efterfølgende... tja det er så det. Det ved jeg på nuværende tidspunkt ikke en skid om  Det eneste jeg tænker er dog - købt babymad - er det ikke noget forfærdeligt stads? Altså i mit hoved, bliver det kategoriseret sammen med færdigretter o.lign. Jeg tænker bare, at der må da være noget bedre man kan tilbyde sin unge. Men som sagt, så aner jeg ikke noget om det. Er bare interesseret i om nogen tænker det samme som mig, eller om jeg er helt forkert på den??

I min verden jo meeen ska dog siges jeg altid har grød pulver i tasken da det er lidt nemmere når man er ude og tænker at der ikke er den store "skade" i det hvis hun sku ske og få det 1 gang om måneden Men ellers laver vi selv

Anmeld

1. marts 2012

ledermus

Min dreng har aldrig brudt sig om babymad på glas men har nu heller ikke haft noget imod at lave selv...Har lavet lidt store portioner og så frosset ned i små portioner. Både kartoffel/grønsagsmos og grød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.