Hjælp. hvor kan man købe god og billigt mælk pulver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

bvn

Da det er ikke sikkert jeg kan amme, da jeg spiser medicin. så ville lige høre hvilken er bedste og hvor køber man henne. er det bedste købe dyrt ellers billigt. og hvor mange pakker om uge skal man bruge. og hvad koster det om uge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Dianaaa

jeg bruger allomin og har hele tiden gjort  efter jeg stoppede med at amme ,og det er den der ikke er syrnet. jeg bruger omkring 1 ½ pakke om ugen og min dreng er 6 måneder . men snak med din sundhedsp. omkring det så du får den rigtige vejledning

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

bvn skriver:

Da det er ikke sikkert jeg kan amme, da jeg spiser medicin. så ville lige høre hvilken er bedste og hvor køber man henne. er det bedste købe dyrt ellers billigt. og hvor mange pakker om uge skal man bruge. og hvad koster det om uge?

Jeg ammer ikke mere, så her bruger vi NAN 1. Der er to poser i én pakke, rækker ca til 1½ uge - vi supp mere en flaske grøn allomin (den syrnede) om dagen også! Ved ikke om det gør noget, har bare en idé om det er godt for hans lille mavse

En pakke NAN koster ca 76 kr i et supermarked. Man kan få det alle steder! .. Det er lidt dyrt med mme, klart billigere løsning med amning, hehe! Men hvis man ikke kan, så er det jo sån det er

Anmeld

1. marts 2012

An&Jo

Da jeg var nødt til at opgive amningen startede vi på NAN, det var det hans mave kunne klare uden at give forstoppelse..

Andre børn har brug for den syrnede, og har man allergi tæt på i familien, så er det en god ide at bruge apotekets, så prisen afhænger af varianten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.