Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Min kæreste og jeg har lige købt en ny seng, dvs. vi står med en anden en som ikke skal bruges. Det er nok det der svarer til en 1½ mands seng. Hvis du/I er interesseret?
Min kæreste og jeg har lige købt en ny seng, dvs. vi står med en anden en som ikke skal bruges. Det er nok det der svarer til en 1½ mands seng.
Hvis du/I er interesseret?
Kan jeg få billeder af den? :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EKBJ skriver: Kan jeg få billeder af den? :-)
Jeg har ikke lige nogen. Men det er bare en ganske almindelig seng, der er ingen sengeramme til
Ellers må jeg lige se om ikke jeg kan få taget nogle senere
rikkeregnbue skriver: Jeg har ikke lige nogen. Men det er bare en ganske almindelig seng, der er ingen sengeramme til Ellers må jeg lige se om ikke jeg kan få taget nogle senere
Hvad skal i have for den? Står den i Sønderborg?
EKBJ skriver: Hvad skal i have for den? Står den i Sønderborg?
Ja den står i Sønderborg Jeg tænker en 500 kr
rikkeregnbue skriver: Ja den står i Sønderborg Jeg tænker en 500 kr
Det er godt nok langt at køre med en seng :-) Kan den være på en trailer?
EKBJ skriver: Det er godt nok langt at køre med en seng :-) Kan den være på en trailer?
Ja, det vil jeg tro den kan. Altså, vi har førhen kørt med den på taget af en Berlingo. Så mon ikke også den kan være på en trailer?
rikkeregnbue skriver: Ja, det vil jeg tro den kan. Altså, vi har førhen kørt med den på taget af en Berlingo. Så mon ikke også den kan være på en trailer?
Jeg tænker bare at det tager jo en time cirka? :-) - Hvilken slags ben har den?
EKBJ skriver: Jeg tænker bare at det tager jo en time cirka? :-) - Hvilken slags ben har den?
Hvor er I fra da? Det er bare sådan nogle... Bumbum..
http://www.biva.dk/product/sovevaerelse/boxmadrasser/box-600-120x200cm/
Ligesom dem.. Selve sengen er bare større
EKBJ skriver: Jeg har tit gjort det med små nips ting osv hehe:-) så for mig er det ikke noget problem!!!
Jeg har tit gjort det med små nips ting osv hehe:-) så for mig er det ikke noget problem!!!
rikkeregnbue skriver: Hvor er I fra da? Det er bare sådan nogle... Bumbum.. http://www.biva.dk/product/sovevaerelse/boxmadrasser/box-600-120x200cm/ Ligesom dem.. Selve sengen er bare større
Gram:-) Men er jo til skanninger i Sønderborg.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128