Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej.. jeg søger noget sengetøj til en babydreng
det må gerne have nogle friske drengefarver
og må gerne være brugt....
håber i kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hejsa
jeg har lidt til salg. har faktisk overvejet at sende det til genbrug. jeg finder lige linket til dig
det var her:
https://www.baby.dk/debat/152708pi1/babyudstyr/baby-sengetoej-dreng.aspx
tænk ikke så meget på prisen. det finder vi ud af hvis det er noget for dig
det er da noget fint sengetøj og frisk i farverne
er hovedpude betrækkene ikke med???
altså jeg har ikke vildt med penge.. men hvad er din mindstepris MED porto??
merle2010 skriver: det er da noget fint sengetøj og frisk i farverne er hovedpude betrækkene ikke med??? altså jeg har ikke vildt med penge.. men hvad er din mindstepris MED porto??
jo der er pude betræk med til dem alle sammen.
åh ved slet ikke hvad det vejer. men skal lige smutte ned og prøve.
Lone Jakobsen skriver: jo der er pude betræk med til dem alle sammen. åh ved slet ikke hvad det vejer. men skal lige smutte ned og prøve.
det lyder fint
du skriver bare
merle2010 skriver: det lyder fint du skriver bare
det vejer ca 1200 gram, de 4 sæt sengetøj og lagnet. men mon ikke jeg skal sende det som pakke, og så koster det 67kr uden omdeling.
Lone Jakobsen skriver: det vejer ca 1200 gram, de 4 sæt sengetøj og lagnet. men mon ikke jeg skal sende det som pakke, og så koster det 67kr uden omdeling.
bare et bud
167 kr i alt..
det er 25kr pr sæt...
merle2010 skriver: bare et bud 167 kr i alt.. det er 25kr pr sæt...
åh det var lidt mindre end jeg havde regnet med. den med tarok kostede langt mere alene. hvad med 200 og så smider jeg en gul baby stræk lagen med oveni
Lone Jakobsen skriver: åh det var lidt mindre end jeg havde regnet med. den med tarok kostede langt mere alene. hvad med 200 og så smider jeg en gul baby stræk lagen med oveni
tænker lige over det og kontakter dig igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128