Carslund skriver:
et legebord!!!! vi byggede et bord til vores sød til at lege på. der er lille kant rundt på ca 4 cm så tingene ikke så let falder ned. Lige nu er der duplo på, men vi har haft al slags legetøj derpå. Kunne være perfekt til et dukkehus eller "little people" osv. Der er så dejligt at tingene ikke ligger rungt over hele huset og det bedste af alt er at vi kan lettere være med, da det ikke er helt nede på gulvet. Vi har kopieret det bord som hedder "Brio legebord" og lagt vinyl i bunden. Originalt koster det over 3000,- med brede ben. Syns faktisk vores er flottere end det rigtige
Det er det bedste vi nogen sinde har gjort. Vi bruger det hele familen hver dag og det et samlingspunkt når vi har andre gæster med børn. Det er virkelig godt. man kunne jo male det i en pigefarve og skrive navn på.
Vi har vores i stuen da Aske jo helst vil lege hvor vi er.. Sig til hvis jeg skal sende nogen billeder.. Det tog os ca 3-4 timer at lave det selv, men nu er min mand også tømrer, men det er bestemt ikke svært. ALLE der har set hvor godt det fungerer, spørg hvor vi har købt det.....
DET lyder rigtig spændende..!
Og så er det heller ikke noget, som vi har i forvejen fra storesøster
Kunne du lægge nogle billeder ind? Er sikker på, at min mand også godt ville kunne bygge det - omend han ikke er tømrer, men bare dygtig til det meste
Anmeld