Meeega irriterende lyd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2012

HeidiØ

Okay! Jeg prøver at forklare, men det er dælme svært.

William har sagt den her lyd siden midt dec, den driver mig fuldstændig til vanvid! Det er sådan en rømmen - nærmest pressen.. han bruger stemmebåndet helt vildt og siger bare "rrrrrrrrrrrhhhhhhhhh" i laaange stræk. Det går helt over gevind, er SÅ træt af den lyd, men aner ikke hva det er og hvad jeg skal stille op! Det er IKKE fordi han presser ud i bleen.. det er heller ik fordi han er sur/ked.. heller ikke glad. Bare en monoton træls lyd!

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Munder

Det er da fordi han kan  

Han træner jo sit stemmebånd til at kunne sige endnu flere lyde

Jeg kan godt huske det. Da Andrea opdagede hun kunne skrige, var de stort set det eneste hun gjorde mens hun var vågen, det var pænt irriterende, men skønt

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

Munder skriver:

Det er da fordi han kan  

Han træner jo sit stemmebånd til at kunne sige endnu flere lyde

Jeg kan godt huske det. Da Andrea opdagede hun kunne skrige, var de stort set det eneste hun gjorde mens hun var vågen, det var pænt irriterende, men skønt

Åh nogengange vil jeg hellere ha nogle skrig! ... ej manner, man glæder sig bare til det mirakuløst er væk ik?

Anmeld

1. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
HeidiØ skriver:

William har sagt den her lyd siden midt dec, den driver mig fuldstændig til vanvid! Det er sådan en rømmen - nærmest pressen.. han bruger stemmebåndet helt vildt og siger bare "rrrrrrrrrrrhhhhhhhhh" i laaange stræk. Det går helt over gevind, er SÅ træt af den lyd, men aner ikke hva det er og hvad jeg skal stille op! Det er IKKE fordi han presser ud i bleen.. det er heller ik fordi han er sur/ked.. heller ikke glad. Bare en monoton træls lyd!

Anyone?

hehe. Det gør min dreng også. Han er lige begyndt på det og ja, hvor er det dog irriterende.

men tror bare det er en ny lyd han har fundet ud af at han kan sige

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

mor:) skriver:

hehe. Det gør min dreng også. Han er lige begyndt på det og ja, hvor er det dog irriterende.

men tror bare det er en ny lyd han har fundet ud af at han kan sige

Ja, ærgeligt de så ikke kan veksle lidt i stedet for at sige den samme lyd nonstop i 3 mdr

Anmeld

1. marts 2012

CS

HeidiØ skriver:

Anyone?

høhø lyder jo nærmest som om han meditere  håber du finder dig tilrette med lyden

Anmeld

1. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
HeidiØ skriver:

Ja, ærgeligt de så ikke kan veksle lidt i stedet for at sige den samme lyd nonstop i 3 mdr

puha så det hører ikke lige op. så må jeg jo lære at elske lyden. hehe

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

CS skriver:

høhø lyder jo nærmest som om han meditere  håber du finder dig tilrette med lyden

Hehe ja, han får ofte et helt chok bare ved vi går forbi

Anmeld

1. marts 2012

HeidiØ

mor:) skriver:

puha så det hører ikke lige op. så må jeg jo lære at elske lyden. hehe

Jeg håber du lære det jeg gør ihvertfald ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.