Eksperthjælp: Til Nate

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. marts 2009

Trine Hostrup Dahl

"Til Nate"

Hej Trine.

Jeg er 22 år, og min kæreste han er 23år.
Jeg har en datter som er 3 år gammel, og nu er jeg gravid igen.
Jeg har fået en datter så tidligt, jeg er jo dengang kun 19 år gammel. ´vi har skilles mig og hans far i næste år,og nu var jeg gravid. Det var lidt svært, også til min kæreste tror jeg, de gik jo så hurtigt.
Jeg vil ikke have en abbort, hvordan ellers kan jeg gøre?
Jeg vil gerne passe alle mine børn, men århhh de var så svært.

Trines svar

Kære Nate!
Hvis jeg forstår dit "spørgsmål" rigtigt, så drejer det sig om, at du har et barn på 3 år ,og nu er du gravid igen. jeg ved ikke helt om din kæreste og dig stadig er sammen og om kæresten er far til din datter?
Du skriver til sidst : Åh, det er så svært!
Hvad er det der er sværest for dig? Er et udsigten til at skulle være alene med 2 børn? Er det at skulle have en abort? Du står i en situation, hvor jeg fornemmer, at begge er valg er svære at træffe. Og du er nødt til at træffe et valg. Begge valg har konsekvenser. Har du talt med din kæreste / ekskæreste om det? Har du en mor, en god veninde, eller anden fortrolig, der ville kunne hjælpe dig uanset, hvilket valg du træffer. Det er vigtigt, at du ikke står alene, særligt også fordi du ikke kun er dig selv, du har samtidig en lille pige på 3 år, der skal have din opmærksomhed og omsorg uanset, hvad du beslutter dig for.

Jeg håber at mit svar kan hjælpe dig med at strukturerer dine tanker og bekymringer en smule.

Held og lykke med det.

Kærligst Trine

Trine tilbyder individuel terapi, parterapi - sorgbearbejdelse. Supervision samt coaching.

Se Trines hjemmeside: TrineDahl.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2009

Mie A

hmmmm.... hvorfor ser det så mystisk ud??

Anmeld

24. juli 2009

Miamaja

Hvad med bortadoption

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.