15 mdr og Start måske i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

dollygirl

Hej min dejlige søn er blevet passet hos bedsteforældre indtil nu. Men jeg tænker óm det ikk er en god ide han starter i vuggestue snart . Jeg er bare lidt bange for at indkørslen vil blive skidt og at han vil græde konstant . For bare nu, når vi er til legestue græder han meget hulkende da han tror han bliver forladt der . :s det er et dårlig tegn men hvad gør jeg så han føler sig mere tryg . Og kan man gør noget , gode råd søges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Maja_4000

Tror du ikke , at han bare lige skal lære at mor altså kommer igen ?

Caroline er snart 15 måneder og vi har stadig perioder hvor hun er ked af det , når hun bliver afleveret .. Som regl hvis hun har holdt ferie / været syg i længere tid .. Men efter et par dage går det over (:

Anmeld

1. marts 2012

dollygirl

Maja_4000 skriver:

Tror du ikke , at han bare lige skal lære at mor altså kommer igen ?

Caroline er snart 15 måneder og vi har stadig perioder hvor hun er ked af det , når hun bliver afleveret .. Som regl hvis hun har holdt ferie / været syg i længere tid .. Men efter et par dage går det over (:

Jo men min søn har gået i vuggestue da han vat 9 mdr men vi tog ham ud derfra . Da der var virkelig voldsomt. Selv pædagogens synes det var vildt , da han græd Meget og hulkede

Anmeld

1. marts 2012

FamilenStorm

lillepuller skriver:

Jo men min søn har gået i vuggestue da han vat 9 mdr men vi tog ham ud derfra . Da der var virkelig voldsomt. Selv pædagogens synes det var vildt , da han græd Meget og hulkede

Hvad med at prøve en DP så evt? Det er lidt mere roligt, da der ikke sker så meget på en gang? Så får han stadig den hjemmelige hygge som han oplever ved bedsteforældrene plus han har nogle at lege med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.