Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke en sød bamse
Vi har været ude at shoppe lidt, men ikke det vilde. Alberte har fået nogle varme "sko" fra H&M og 3 par velourbukser og noget trælegetøj. Ja, og så har jeg købt et sæt fra Småfolk som jeg venter med posten
/Fenja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har købt meget til min dreng i dag, 10 biler, 4 traktore med vogne og 2 puslespil til en samlet værdi af 68 kr ..
Igår fik han 2 nye par jeans og 2 nye bluser
Ja det zyz jeg da.. Eller i hvert fald til den lille.. Købte et par hummel bukser..
Jeg har købt en cardigan og pullover begge dele i fint strik fra H&M til hele 70 kr i alt. Det var til min søn Villads på ni måneder. Jeg elsker H&M's stil til drenge og elsker udsalg Jeg har også købt en cykelhjelm til ham, som blev afprøvet i dag på en lille cykeltur i det fine vejr - til hans helt store fornøjelse
uh en rigtig hygge tråd
det sidste jeg købte var en halv sæk legetøj som jeg købte af en herinde fra det var godt nok mest en investering til dagplejen, men da Rasmus har samme alder, fik han lov til at "teste" det først det var bare luksus med så meget nyt at undersøge og lege med
sarahb skriver:Næ men en skrigende pink taske til mig selv her til sommer... Så mangler jeg bare den helt rigtige pink blazer
Lou87 skriver: Nice! Billede billede
Nice! Billede billede
sarahb skriver: Her er den
Her er den
Hvor er den flot fantastisk farve, hvor har du købt den ??
Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128