Vil nuller bryster :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.593 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

LenaJohansen

Har en datter der har en ide om at nuller min bryster når hun skal sove Troede det var noget hun gjorde en kort periode, men nu har det stået på i... tja... ca et halvt år 

De fleste nuller jo øre eller sådan når der nulres noget.. Men nej nej min datter nuller bryster... Og hun gør det os ved andre piger/kvinder.... 

Er der nogen der har råd til hvordan jeg kan vænne hende af med det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Kay

trot det er rigtig svært at vende af med... du kan jo prøve at "tilbyde" (rykke hånden) til et andet sted...

det er jo rigtig forskælligt hvad børn vælger som ders yndlings nusse sted... min lillebror nulrede hår, jeg nulrede øre... kender en lille pige der nusser albue

Anmeld

29. februar 2012

LenaJohansen

Kay skriver:

trot det er rigtig svært at vende af med... du kan jo prøve at "tilbyde" (rykke hånden) til et andet sted...

det er jo rigtig forskælligt hvad børn vælger som ders yndlings nusse sted... min lillebror nulrede hår, jeg nulrede øre... kender en lille pige der nusser albue

Har prøvet at flytte hendes hånd op til øret, men den ryger direkte tilbage til brystet

Det var "sjovt" i starten, men jo ældre hun blir, jo mere mærkeligt syntes jeg det er

Anmeld

29. februar 2012

Kay

LenaJohansen skriver:

Har prøvet at flytte hendes hånd op til øret, men den ryger direkte tilbage til brystet

Det var "sjovt" i starten, men jo ældre hun blir, jo mere mærkeligt syntes jeg det er

ja... du skulle nok havde flyttet den helt fra starten...

hvad med at holde i hånden i stedet??

Anmeld

29. februar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Du er ikke den eneste med en datter der nuller bryst :-) Min gør det samme, synes også det er lidt irriterende efterhånden.
Hun begyndte på det under amningen, men ret sent i forløbet, har desværre ingen gode råd.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

29. februar 2012

Moms

Min fætter gjorde det også - og ville også på andre end hans mor.

Ret træls vane hvis du spørger mig.

Jeg tror, du har ladet stå til for længe. Hun skulle have haft tilbudt noget andet at nuldre med inden det blev en vane.

Hvad med at prøve med en sut - eller noget der minder om brystvorten...

Moms

Anmeld

29. februar 2012

LenaJohansen

Chrizta skriver:

Du er ikke den eneste med en datter der nuller bryst :-) Min gør det samme, synes også det er lidt irriterende efterhånden.
Hun begyndte på det under amningen, men ret sent i forløbet, har desværre ingen gode råd.

ja det var os sådan det startede her... 

Anmeld

29. februar 2012

LenaJohansen

Moms skriver:

Min fætter gjorde det også - og ville også på andre end hans mor.

Ret træls vane hvis du spørger mig.

Jeg tror, du har ladet stå til for længe. Hun skulle have haft tilbudt noget andet at nuldre med inden det blev en vane.

Hvad med at prøve med en sut - eller noget der minder om brystvorten...

Moms

Det er så godt som umuligt... Jeg prøver at holde hende i hånden når hun gør det... Nogen gange virker det, andre gange ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.