Tigerspring - i mild form?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Frk.S

Hejsa.

Jeg har en rigtig glad pige. Hun smiler og griner og er kun sjældent ked af det.

Hun har i korte perioder virket lidt mere mut og måske også en smule mere pylret. I de perioder sover hun heller ikke så godt som ellers. Men hun er stadig nem. Så jeg er lidt i tvivl - kan det godt være tigerspring selvom det kun kommer så svagt til udtryk? Ud over det har vi ikke oplevet noget der kunne minde om tigerspring.

Men hun har haft sådan et par dage nu her. Og det kan godt passe med tigerspringet omrking 26 uger.

Hvad siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

mizz-lillemor06

Frk.S skriver:

Hejsa.

Jeg har en rigtig glad pige. Hun smiler og griner og er kun sjældent ked af det.

Hun har i korte perioder virket lidt mere mut og måske også en smule mere pylret. I de perioder sover hun heller ikke så godt som ellers. Men hun er stadig nem. Så jeg er lidt i tvivl - kan det godt være tigerspring selvom det kun kommer så svagt til udtryk? Ud over det har vi ikke oplevet noget der kunne minde om tigerspring.

Men hun har haft sådan et par dage nu her. Og det kan godt passe med tigerspringet omrking 26 uger.

Hvad siger i?

sådan er vores lille prinsesse også for tiden og hun er fra 18/7. stædig som bare fanden nogen gange  vil ikke rigtig spise almindelig mad kun sin flaske. men vores læge siger det er tigerspring. kan nu mærke det er ved at gå lidt over. hun er ikke så slem mere som hun har været. men hun ahr nu på 3 dage ville være oppe om natten, mega træls. hun har ellers sovet igennem i længe men så lige pludselig vender det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.