Hvilken str bruger/brugte jeres piger i 15mdr alderen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. februar 2012

Anonym trådstarter

Vil lige høre om det er min datter der er lille, eller om det er normalt at en pige på 15mdr bruger str  74/80 i tøj...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Maja_4000

Min datter er 14½ måned og hun bruger 86  

Anmeld

29. februar 2012

marhemor

Min datter er 16 mdr og hun bruger 74/80...

Hun har altid brugt lidt mindre end "normalen", så jeg ser det ikke som at hun er lille! Hun er dejlig som hun er, og hun trives :-)

Anmeld

29. februar 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Vil lige høre om det er min datter der er lille, eller om det er normalt at en pige på 15mdr bruger str  74/80 i tøj...?

Laura er 16 mdr. - og er lige begyndt med tøj i str. 80..

Anmeld

29. februar 2012

132319

Min datter er 18 måneder og bruger 80, som hun har brugt i snart ½ år

Har købt bodyer i 86, til når hun går fra uld til bomuld men dem er jeg faktisk i tvivl om hun kommer til at kunne passe til trods for at uldsæsonen varer to måneder endnu 

Jeg tror ikke at du skal kigge så meget på tøjstørrelsen men om hun trives eller ej, nogle børn er bare små. Min datter vejer 9 kg og er 75 cm men trives i bedste velgående

Anmeld

29. februar 2012

bøgelund

Anonym skriver:

min datter er 13 ½ måned, og bruger 86, og er godt på vej op i en 92. 

Anmeld

29. februar 2012

Maja88

min datter er 12 måneder og er lige gået op i str 80 da hun er laaaaaaaang er træls.. for er jo for stort andre steder

Anmeld

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Lyder godt at der er flere i min datters alder som har samme størrelse, så er jeg mere rolig

Anmeld

29. februar 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Ingen børn er ens, så hvad der er normalt og ikke normalt kan man ikke sige.

Madeleine brugte 80/86, men kunne sikkert også have brugt 74, men det pakkede jeg væk.

Anmeld

29. februar 2012

Zafir

Frigg har også besluttet sig for ikke at voksne endnu Hun er nu 18 mrd i morgen og er stadig str. 80 haha...

Sååeee.. Ikke verdens højeste Frigg i hvertfald Men verdens dejligste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.