Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville ikke pakke dem væk - de har lovet sne fra på søndag igen
http://www.bt.dk/danmark/foraarschok-sneen-kommer-tilbage
Puslingen skriver: Tænkte på om det ikke er ved at være tid til at pakke vinterstøvlerne væk , eller jeg fortidlig på den??Har i købt alm sko allerede, eller skal man vente lidt??
Tænkte på om det ikke er ved at være tid til at pakke vinterstøvlerne væk , eller jeg fortidlig på den??Har i købt alm sko allerede, eller skal man vente lidt??
Jeg tænkte det samme i går, så jeg følger lige med :-)
MoarHvidovre skriver: Jeg ville ikke pakke dem væk - de har lovet sne fra på søndag igen http://www.bt.dk/danmark/foraarschok-sneen-kommer-tilbage
Puslingen skriver: Øv bøvTak for info
Øv bøvTak for info
Ja, det er godt nok øv - håber det hurtigt går over. Nu har man lige vænnet sig til fuglekvider om morgen, vintergækker i haven og solskin når man kommer hjem fra arbejdet
K&S skriver: Jeg tænkte det samme i går, så jeg følger lige med :-)
MoarHvidovre skriver: Ja, det er godt nok øv - håber det hurtigt går over. Nu har man lige vænnet sig til fuglekvider om morgen, vintergækker i haven og solskin når man kommer hjem fra arbejdet
Vi skifter mellem sko og støvler lige i tiden
Vuggestuen har bedt om alm sko, termotøj osv. Så lige i tiden har de alt overtøj derinde så der er til alt slags vejr
Hvis du skal ud med Charlie ville jeg bare vurdere fra gang til gang hvad han skal have på fusserne
Her kommer det lidt an på hvad vi skal.
Er vi ude og gå får Silas vinterstøvler på , kører vi i bilen får han hans kondi sko ( halv støvle ) på.
Ved ikke om der er helt varm nok og lege ude i dagplejen endnu uden VS. Så beholder dem lige lidt endnu.
vi har slet ikke haft alm sko på inu men vi cykler også frem og tilbage med lille manden og i weekenden er vi ude og leget og det er faktisk kun idag der har været godt vej... så vi venter lidt men de skal da snart købes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128