Luksusfælden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

chael

Stumpen skriver:

At prioritere sin motorcykel frem for familien  viser jo virkelig hvor meget hans familie betyder for ham... 

Ja, han kunne ikke engang sætte sine egne børns comfort højere, ved at sørge for de havde en ordentlig bil. Istedet for en motercykel.

Han syntes bilen skulle sælges og så kunne de ellers få en billigere bil og dermed også en ringere bil, fremfor at sælge den skide motercykel.

Men jeg håber da virkelig den motercykel betyder så meget for ham, at familien nu er splittet. Må han få et langt og lykkeligt liv med den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Stumpen

chael skriver:

Ja, han kunne ikke engang sætte sine egne børns comfort højere, ved at sørge for de havde en ordentlig bil. Istedet for en motercykel.

Han syntes bilen skulle sælges og så kunne de ellers få en billigere bil og dermed også en ringere bil, fremfor at sælge den skide motercykel.

Men jeg håber da virkelig den motercykel betyder så meget for ham, at familien nu er splittet. Må han få et langt og lykkeligt liv med den

På at tidspunkt må det jo gå op for ham hvad han har mistet... 

Anmeld

28. februar 2012

Muffin_girl

LilleChelle skriver:

Kort sagt, så ville manden absolut ikke sælge hans motorcykel. Så Gustav og Louise lagde ikke noget budget for dem, men gav dem nogle parterapi konsultationer. De gik dog fra hinanden efter kort tid. 

Hvilket er forståeligt når manden prioriterer sin motorcykel højere end hende og børnene. 

Men havde de overhovedet pengeproblemer ? Jeg har kun set reklamerne .. 

Anmeld

29. februar 2012

LilleChelle

AalborgPigen skriver:

Men havde de overhovedet pengeproblemer ? Jeg har kun set reklamerne .. 

De havde et overforbrug på lidt over 2000 kr. om måneden, så økonomiske problemer havde de. 

+ de ikke havde betalt afdrag på motorcyklen i flere måneder og havde en stor regning på daginstitution liggende fra kommunen, som de heller ikke havde betalt. 

Anmeld

29. februar 2012

Muffin_girl

LilleChelle skriver:

De havde et overforbrug på lidt over 2000 kr. om måneden, så økonomiske problemer havde de. 

+ de ikke havde betalt afdrag på motorcyklen i flere måneder og havde en stor regning på daginstitution liggende fra kommunen, som de heller ikke havde betalt. 

Okay Tak 

Anmeld

29. februar 2012

Nadia&Daniel

Bliver genudsendt på søndag - kan dog ikke huske tidspunktet (imellem kl. 19-21 stykker)

Anmeld

29. februar 2012

lukasmor

Godt hun slap af med den vat***!

Anmeld

29. februar 2012

Kahluna

chael skriver:

Manden ville ikke hjælpe til eller ændre sig.

Konen stod alene med ALT.

Han ville absolut ikke sælge sin motorcykel, men gerne bilen, selvom de havde 2 små børn.

Han var SÅ umoden og egoistisk og lige til at brække sig over. Det gad hun så heller ikke længere og de gik fra hinandnen.

*CamillA

Plus det at de bare ikke kan undvære bilen. De bor i Korkendrup ca. 9 km udenfor Nyborg, hvor børnene går i daginstitioner samt hvor moren arbejder, så de kunne bare ikke undvære den.

Anmeld

29. februar 2012

Kahluna

For mig at se havde manden allerede givet op i deres forhold og ville derfor ikke rigtig afgive den motorcykel.

At han så er barnlig er en helt anden sag.. 

Anmeld

27. maj 2012

Kramme

Som værende mand græmmes jeg over ham Jesper's egoistiske og barnlige adfærd. Han burde træde i karakter og tage del i ansvaret. Jeg ved selv hvor skønt det er at være motorcykelejer, men man kan da ikke sætte sin familie over styr og vælge motorcykel frem for familie, bil og økonomi.

Pøj pøj til dig Mona, du virker mere moden, så på en måde vil det nok godt for dig og dine børn at komme videre. Håber at du får mere held, næste gang du vælger dig en mand ( en rigtig én af slagsen ). 

Krydser fingre for at du og dine børn har/får det godt.

Mvh Kramme ( Come to papa )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.