4 årig dreng død i struer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

mpr

Puha... Rigtig mange i hvert fald i vestjylland har måske hørt om den lille 4 årige dreng der døde efter et skab var væltet ned over ham da han var hos sin bedstefar i Struer...

Nu sidder jeg med en klump i maven, kommer lige hjemme fra min mor hvor min moster ringende, og fortalte at den lille dreng var min mosters, søns pap barnebarn Hvor er det forfærdeligt.. Og faren var lige taget til indien dagen inden.. Og moren var på et weekend ophold og drengen skulle være på ferie hos sin morfar

Selvom jeg ikke kendte ham så skræmmer det mig at det alligevel er så tæt på

Det er så menings løst at en på kun 4 skal begraves 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Zafir

28. februar 2012

Gittemor09

Chel1992 skriver:

Puha... Rigtig mange i hvert fald i vestjylland har måske hørt om den lille 4 årige dreng der døde efter et skab var væltet ned over ham da han var hos sin bedstefar i Struer...

Nu sidder jeg med en klump i maven, kommer lige hjemme fra min mor hvor min moster ringende, og fortalte at den lille dreng var min mosters, søns pap barnebarn Hvor er det forfærdeligt.. Og faren var lige taget til indien dagen inden.. Og moren var på et weekend ophold og drengen skulle være på ferie hos sin morfar

åhh nej, hvor forfærdeligt får hel kuldegysninger og bliver tom for ord....

her på Lolland/Falster er der en lille 6-årig dreng der cyklede i skole med sin søster imorges, og bliver desværre dræbt i en højresvingsulykke....

det er ikke kun familie der bliver ramt, det er alle omkring, og det kan tydeligt mærkes.... gav min datter et ekstra klem inden hun blev lagt, og et jeg elsker dig med på vejen...

føler med alle familiemedlemmer, venner og bekendte 

Anmeld

28. februar 2012

Stumpen

Det er så meningsløst 

Anmeld

28. februar 2012

hende-nanna

Det er så forfærdelig. Jeg fik det at vide i søndags, da det er min mors kusines barnebarn.

Synes der sker for meget i Struer lige for tiden. Først min gode ven Kristian, som blev kørt ned af et tog, så en 6-årig der blev kørt ned af en skraldebil, og nu lille Anton. Så uretfærdigt!  

Anmeld

28. februar 2012

IngenKoPåIsen

Livet er så fandens skrøbeligt! 

En ny stjerne på himlen er født 

Alle mine tanker går til de efterladte.. Det er meningsløst og uretfærdigt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.