kjole, høje hæle og plads til lille mave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Princesspigen

jeg står og skal til en 40 års fødselsdag i starten af april..

på det tidspunkt vil jeg nok være omkring 12-13 uge, og så er der jo en lille mulighed for at maven kan ses..

kan man gå i høje hæle og kjole på i sådan et tilfælde ?

tænker lidt, på det tispunkt skal folk alligevel have det af vide så det er ikke så meget det at skjule maven, men mere det om hvordan det ser ud og hvor behageligt det er osv ? ? ?

ville helst sy en kjole selv men kan ikke finde ud af det og har ikke lige pengene til det stof jeg gerne vil have så sådn bliver det nok ikke..

håber i kan hjælpe med nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Princesspigen

håber der er nogle der kan give lidt gode råd

Anmeld

28. februar 2012

christina92

Princesspigen skriver:

jeg står og skal til en 40 års fødselsdag i starten af april..

på det tidspunkt vil jeg nok være omkring 12-13 uge, og så er der jo en lille mulighed for at maven kan ses..

kan man gå i høje hæle og kjole på i sådan et tilfælde ?

tænker lidt, på det tispunkt skal folk alligevel have det af vide så det er ikke så meget det at skjule maven, men mere det om hvordan det ser ud og hvor behageligt det er osv ? ? ?

ville helst sy en kjole selv men kan ikke finde ud af det og har ikke lige pengene til det stof jeg gerne vil have så sådn bliver det nok ikke..

håber i kan hjælpe med nogle gode råd

Det er jo kun dig selv der kan vide om det er behageligt  skal til konfi når jeg er 14 uger henne og der skal jeg da have kjole og hæle på.

Anmeld

28. februar 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

Selvfølgelig kan du det!

Jeg er i uge 26 og går stadig i høje hæle somme tider.. Kjolerne er mere begrænsede da jeg ikke gider købe ventekjoler som jeg næsten ikke bruger, så kan ikke være i så mange mere men hvis jeg ku havde jeg gået med dem..

Anmeld

28. februar 2012

pemiro

Princesspigen skriver:

Glemte lige at skrive at det bare handler om at du lytter til kroppen.. Hvis den ikke brokker sig er der ingen alarm..

Fx hvis jeg har lavet en del i løbet af dagen skal jeg ikke gå i høje hæle, da min ryg så er træt fordi maven jo vejer ekstra..

Men på gode dage er det absolut intet problem og i starten var der slet intet..

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

de 3 kjoler jeg har sidder desværre ret stramme om maven så er ikke sikker på jeg kan være i dem..

så skal nok kikke mig om efter en at låne hvis jeg skal have en på

på det tidspunkt er maven vel vokset en lille smugle ?

Anmeld

28. februar 2012

sarahb

Altså jeg shoppede i stiletter på den dag jeg fødte 40+8 og har levet i stilletter begge mine graviditeter. Så det er vel mere hvad man er vant til og kan holde til.

Så Go for it, man er altid mere lækker i et par stiletter

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

pemiro skriver:

Glemte lige at skrive at det bare handler om at du lytter til kroppen.. Hvis den ikke brokker sig er der ingen alarm..

Fx hvis jeg har lavet en del i løbet af dagen skal jeg ikke gå i høje hæle, da min ryg så er træt fordi maven jo vejer ekstra..

Men på gode dage er det absolut intet problem og i starten var der slet intet..

ja det giver selvfølgelig mening

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

sarahb skriver:

Altså jeg shoppede i stiletter på den dag jeg fødte 40+8 og har levet i stilletter begge mine graviditeter. Så det er vel mere hvad man er vant til og kan holde til.

Så Go for it, man er altid mere lækker i et par stiletter

stiletter er lidt for voldsomt til mig er faktis først nu i en alder af 22 ved at lære at gå i hæle.. har et par sorte sandaler jeg føler mig tilpas i med en lille hæl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.