kan man tillade sig at ringe derud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg havde måske lidt forventet at der lå et brev i postkassen fra sygehuset idag, med en tid til aborten, men det gjorde der så ikke..

Kan man tillade sig at ringe derud og høre?? Jeg har nemlig en veninde der skal med mig, og hun vil jo også gerne vide lidt, og jeg tænker hvis tiden først kommer imorgen, kan jeg tidligst komme til torsdag, og synes måske bare jeg har ventet længe nok nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

mortilflere

Helt sikkert , det gør jeg tit når Alberte skal noget

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Helt sikkert , det gør jeg tit når Alberte skal noget

tak, så vil jeg prøve om ikke jeg kan finde nummeret ud til sygehuset, og så snakke med dem om det..

Anmeld

28. februar 2012

mortilflere

Bare ring til hovde nummeret så stiller de dig om

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Bare ring til hovde nummeret så stiller de dig om

jeg fik fat på sekretæren, og hun sagde de var gået for idag, hun forsøgte så at se om de havde oplyst en tid, men hun kunne ikke se noget..
Jeg har dog fået et direkte nummer til gynækologisk ambulatorium, og så kan jeg ringe imorgen formiddag og snakke med dem..

Anmeld

28. februar 2012

mortilflere

Anonym skriver:

jeg fik fat på sekretæren, og hun sagde de var gået for idag, hun forsøgte så at se om de havde oplyst en tid, men hun kunne ikke se noget..
Jeg har dog fået et direkte nummer til gynækologisk ambulatorium, og så kan jeg ringe imorgen formiddag og snakke med dem..

Godt

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Godt

jaa..

Havde bare håbet på at kunne få min store dreng hjem inden weekenden, men det lader det ikke til kan lade sig gøre..
Jeg saaaaaavner ham sådan, og igår var jeg ude og besøge ham ved hans far, og han blev så ked af det da jeg gik igen, for han troede jo han skulle med mig..

men så længe jeg ikke har kunnet få oplyst en tid om hvornår jeg skal ind og have det foretaget synes jeg det var synd at tage ham hjem, bare for en dag eventuelt, men det bliver jo så først tidligst torsdag nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.