hjælp til kombivogn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg så en anonce om en Hauck kombivogn idag, men kunne ikke finde noget om den med liggemål og så videre , så ville hører om der var nogen der lige vidste noget om det, har en dreng på lidt over 6 måneder , er klar over at selve barnevognsdelen er 80 cm så den kan jeg nok ikke bruge længe, men klapvognen gad jeg godt at have, så fortæl gerne lidt om den

og lige et billede, kunne ikke finde et der var bedre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Anonym trådstarter

ej, slet ingen ?

Anmeld

28. februar 2012

An&Jo

jeg har haft en hauck klapvogn, og det var det værste gang lort jeg nogensinde har brugt penge på..

Svinghjulene fungerede ikke ordentlig, de kunne ikke svinge rundt altid, og de låste sig fast i en position der gjorde vognen umulig at køre med, den kørte virkelig skæv fordi svinghjulene var sådan, og låste jeg dem helt fast, så kørte hjulene skævt så de faktisk stod i en position, så de var ved at knække..

så jeg synes den var fuldstændig spild af penge, og jeg skal aldrig eje en hauck igen..

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jeg har haft en hauck klapvogn, og det var det værste gang lort jeg nogensinde har brugt penge på..

Svinghjulene fungerede ikke ordentlig, de kunne ikke svinge rundt altid, og de låste sig fast i en position der gjorde vognen umulig at køre med, den kørte virkelig skæv fordi svinghjulene var sådan, og låste jeg dem helt fast, så kørte hjulene skævt så de faktisk stod i en position, så de var ved at knække..

så jeg synes den var fuldstændig spild af penge, og jeg skal aldrig eje en hauck igen..

okay så fik jeg da det på det rene haha , total had på den da

kan du så anbefale en god klapvogn?

Anmeld

28. februar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

okay så fik jeg da det på det rene haha , total had på den da

kan du så anbefale en god klapvogn?

ja sorry, men bliver så irriteret over at smide penge efter noget der barei kke fungerer, og så er jeg bare sådan en der vil gøre alt for at andre ikke køber samme lort som mig selv..

Jamen har haft mange forskellige vogne til min dreng

Den bedstej eg nogensinde har haft var min stokke vogn, den var rigtig lækker..

Men har en veninde som har en basson klapvogn og den virker os ret lækker, ved dog ikke hvor den kan købes.. Derudover er der jo den klassiske emmaljunga, som mange har, den er også rigtig god, og kan findes til gode brugtpriser hvis det er..

hvis du gerne vil have noget lig den fra hauck, så er der ABC design som har nogle ret fine vogne, og de fungerer også rigtig godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.