Drømmer om mandens xkone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Hva fan sker der for mig??

Har drømt om mandens xkone de sidste nætter.

Vi ser mandens xkone af og til fordi de har børn sammen og hun er smadder sød. Når vi smser sammen hvis der er noget så sender hun tit ;-) til mig og sidste sms sluttede hun af med "vi ses ;-) "

Og nu har hun tilbudt mig at give mig massage fordi jeg døjer med dårlig ryg. 

Ved ik om jeg skal takke ja eller nej. Ku virkelig godt bruge den massage men ved ik hvordan jeg har det med at hun skal røre ved min nøgne krop. 

Hva syns I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

sarahb

Jeg synes det er fedt at man kan omgåes med sin mands x med ordenlig tone osv.
Meeen en massage ville jeg måske synes var mærkeligt for mig.
De har haft meget sammen og jeg ville virkelig have en klump i halsen over at hun så skulle give mig massage

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Jeg synes det er fedt at man kan omgåes med sin mands x med ordenlig tone osv.
Meeen en massage ville jeg måske synes var mærkeligt for mig.
De har haft meget sammen og jeg ville virkelig have en klump i halsen over at hun så skulle give mig massage

Tænker også om hun mener noget med alle de smileyer og så det tilbud

Anmeld

28. februar 2012

B&J

jeg syntes det er fantastisk i har det så godt sammen og husk det er jo kun drømme jeg syntes hun lyder virkelig sød og fedt hun ikke er en der skriver grimt til dig og skriger og råber af dig...

massage ville jeg nok takke ja fordi det er jo kun fordi hun er sød...

men du skal gøre hvad du føler

Anmeld

28. februar 2012

Guldimaven

Det er da super fedt, hvis i kan finde ud af det sammen! Også for børnene! Jeg syntes du skal takke ja til at få massage, så kan det være i kan få jer en god snak og måske komme lidt mere ind på hinanden.. 

Anmeld

28. februar 2012

Mamalou

Hvis I har det godt sammen og du trænger, så hvorfor ikke? Det er kun skønt - og godt for børnene - at I kan godt sammen. 

Mht drømmene, så kan man altså drømme om de mest underlige ting. Ofte er det noget man spekulerer meget over - eller der fylder meget i hverdagen, uden det betyder noget. Det kender jeg ihvertfald frá mig selv. 

Anmeld

28. februar 2012

FruK

Jeg er ex'en som har det fint med min ex-mands nye kæreste.  Vi snakker sammen og sms'er, passer hinandens børn, hunde osv.

Men at smide tøjet og blive masseret er lidt for privat for mig. Det ville jeg f.eks. heller ikke bryde mig om at skulle gøre med en kollega.

Det lyder ikke som om, du er 100% sikker på, at du vil synes det er ok - så hvis du trænger er det vel bare at finde et andet sted at få massage.

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Hva fan sker der for mig??

Har drømt om mandens xkone de sidste nætter.

Vi ser mandens xkone af og til fordi de har børn sammen og hun er smadder sød. Når vi smser sammen hvis der er noget så sender hun tit ;-) til mig og sidste sms sluttede hun af med "vi ses ;-) "

Og nu har hun tilbudt mig at give mig massage fordi jeg døjer med dårlig ryg. 

Ved ik om jeg skal takke ja eller nej. Ku virkelig godt bruge den massage men ved ik hvordan jeg har det med at hun skal røre ved min nøgne krop. 

Hva syns I??

smilier behøver ikke altid betyde noget.. jeg er selv en der meget bruger smilyer i smser, gør jeg dte ikke tror folk jeg er i dårligt humør og alt muligt..

men det kan os være det modsatte, at hun måske er til piger og kan lide dig...

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

smilier behøver ikke altid betyde noget.. jeg er selv en der meget bruger smilyer i smser, gør jeg dte ikke tror folk jeg er i dårligt humør og alt muligt..

men det kan os være det modsatte, at hun måske er til piger og kan lide dig...

Tænk hvis hun er og hun måske rører forkert på mig

Anmeld

28. februar 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Tænk hvis hun er og hun måske rører forkert på mig

jeg ville også syndes det var lidt mærkelig med massage fra hende med mindre hun arbejde med det eller sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.