Vidste I at alle afsnit + bag om cam og alle mulige goodies ligger frit tilgængeligt på DR.dk/bonanza???

Det er super nice. Jeg har bare virkelig gået længe og tænkt: Åhhh gad virkelig godt at se matador. Men har ikke lige 500 dask til at smide på et dvd boxset...
Så siger min husbonni: Prøv at kigge på bonanza og jeg tænkte bare: Aarrrhhh... Når nu de sælger serien, så ligger den nok ikke på deres hjemmeside. Men jo - sku den gør så!!
Så nu er vi godt igang. Det er super nice...
En ting er at vi viser det til Idun for første gang, men en anden ting er at der er mange facetter jeg ikke rigtig har oplevet før, da jeg er på et helt andet sted i mit liv nu, end de andre gange jeg har set det. Super!!!
Vi har så fået relationer til Idun omkring, at nu er vi i år dit og dat og det er her at Olde dit og dat bliver født og snart bliver Olde dut født og om lidt bliver farfar født osv.
Det giver hende noget at relatere til. Hun er helt vild med at se 'Ved du hvem du er' (det program om slægtsforsking') så det er en god forlængelse for hende.
Men altså - ville bare lige videregive mine kraftigste anbefalinger for en omgang Matador på tv. (altså vi har computer sat til tv'et)
Anmeld