Fra vinterstøvler til sko...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.383 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Mor til L&S

Hej mødre til tumlinger

Hvornår eller hvor mange grader skal der være før I skifter vinterstøvlerne ud med forårs sko???

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

morethanperfect

Mor til Liva skriver:

Hej mødre til tumlinger

Hvornår eller hvor mange grader skal der være før I skifter vinterstøvlerne ud med forårs sko???

Kh

Jeg ser lidt på hvordan det er på dagene .. Syns det er meget forskelligt lige for tiden ..
Hvis vi bare lige skal i brugsen får han sko på , hvis vi skal på legepladsen får han støvler på ...

Anmeld

28. februar 2012

Mor til L&S

morethanperfect skriver:

Jeg ser lidt på hvordan det er på dagene .. Syns det er meget forskelligt lige for tiden ..
Hvis vi bare lige skal i brugsen får han sko på , hvis vi skal på legepladsen får han støvler på ...

Ja, det er selvfølgelig rigtigt... der er forskel på om man skal ud og lege eller ud og handle...

Men ja tænker nok mere generelt...

Min datters sko er nemlig blevet for små i løbet af vinteren og kan ikke rigtig finde ud af om hun skal ha nye sko nu her eller vente lidt...

Anmeld

28. februar 2012

morethanperfect

Mor til Liva skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt... der er forskel på om man skal ud og lege eller ud og handle...

Men ja tænker nok mere generelt...

Min datters sko er nemlig blevet for små i løbet af vinteren og kan ikke rigtig finde ud af om hun skal ha nye sko nu her eller vente lidt...

Ej jeg ville nok ikke købe nye sko så ..

Oscar kan heller ikke passe sin flyverdragt mere , så vi har bare købt en varm jakke til ham ...

Anmeld

28. februar 2012

Laulund87

Vi skifter lidt imellem i tiden

Det er jo svært at sige om det bliver rigtig koldt igen

Anmeld

28. februar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Vi skifter også konstant mellem sko, vinterstøvler og gummistøvler..

Gummistøvlerne er dog først lige kommet frem den anden dag, da det var så lunt udenfor.

Men ellers kigger vi ud af vinduet hver gang vi skal udenfor, for at vurdere hvilket outfit der passer

Det gælder både fodtøj og overtøj

Anmeld

28. februar 2012

Vidunderligeunger

det "dilemma" står vi også i ofte..

Hvis min datter skulle bestemme fik hun gummistøvler på hver dag, men det duer ik, så hun har faktisk altid sine vinterstøvler på. Vi har ikke været ude og købe alm. sko til hende endnu, da jeg ikke synes vejret har tilladt det rigtigt.. hvis ik det er koldt, så regner det og der kan de jo også fint bruges... Men måske man skulle ud og købe sko imorgen, så tumlingen kan få sådan et par på  

Gummistøvler - hvorfor har I egentlig det? 

Spørger fordi jeg ikk ander hvornår jeg skal give hende dem på... kunne måske forstille mig til sommer hvor det er varmere, men måske regner en dag, men ellers er det jo noget værre møg at give de små fødder på... (har arbejdet i skoringen, så er nok lidt miljøskadet).

Anmeld

28. februar 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
MAJ*MOR skriver:

det "dilemma" står vi også i ofte..

Hvis min datter skulle bestemme fik hun gummistøvler på hver dag, men det duer ik, så hun har faktisk altid sine vinterstøvler på. Vi har ikke været ude og købe alm. sko til hende endnu, da jeg ikke synes vejret har tilladt det rigtigt.. hvis ik det er koldt, så regner det og der kan de jo også fint bruges... Men måske man skulle ud og købe sko imorgen, så tumlingen kan få sådan et par på  

Gummistøvler - hvorfor har I egentlig det? 

Spørger fordi jeg ikk ander hvornår jeg skal give hende dem på... kunne måske forstille mig til sommer hvor det er varmere, men måske regner en dag, men ellers er det jo noget værre møg at give de små fødder på... (har arbejdet i skoringen, så er nok lidt miljøskadet).

Gummistøvler - fordi pigen ELSKER dem..!

Hun får dem som regel på, når vi skal et hurtigt smut i Brugsen el.lign.
De kommer IKKE med i børnehave, da hun så ville gå i dem konstant, og det bryder jeg mig ikke om. Der har hun thermostøvler eller sko, at vælge i mellem.

Anmeld

28. februar 2012

Vidunderligeunger

AnjaM skriver:

Gummistøvler - fordi pigen ELSKER dem..!

Hun får dem som regel på, når vi skal et hurtigt smut i Brugsen el.lign.
De kommer IKKE med i børnehave, da hun så ville gå i dem konstant, og det bryder jeg mig ikke om. Der har hun thermostøvler eller sko, at vælge i mellem.

termostøvler er heller ikk godt for fusserne (hvis du mener dem der ligner gummistøvler bare med foer og sådan)... 

selvom vi skulle sælge de dersens støvler til børn, så sagde vi altid - termostøvler er KUN til hvis de andre er våde indeni (altså vinterstøvlerne) og intet andet.. de er hårdt at gå i for de små pus...

men ja, min datter elsker også sine gummistøvler, som er nogen min mor har gemt fra da jeg var barn, men hun må kun gå i dem herhjemme.. skal hun ud, er det med vinterstøvler

Anmeld

28. februar 2012

132319

Min datter får kun vinterstøvler på -De sko jeg har købt til hende, er for store og jeg synes også at det er for koldt til sko endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.