hvad spiser i til frokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg hader virkelig frokost for jeg har altid lyst til alt muligt usundt jeg spiser 6 måltider om dagen. men er alligevel mega sulten til middag. jeg spiser ikke rugbrød (jeg er sååå træt af rugbrød) og jeg spiser ikke salat og grøntsager hvad er der så tilbage.. det skal helst være lidt sundt. på det sidste har jeg lavet røræg med skinke. eller pitabrød med skinke eller tun.. men er tør for ideer.hvad spiser i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Anonym trådstarter

ingen med nogle ideer  hvad spiser i

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

4. marts 2012

B&J

jeg spiser nogle gange det der hedder rugbrøds franskbrød.. og pytter lidt dressing i salat tomat rødløg hylling peberfrugt også ind i skrutten...

kyllingen steget i ovnen banden med masser af smag

eller kylling frikadeller med chili og gullerødder og peberfrugt

Anmeld

4. marts 2012

Mamalou

Jeg spiser for det meste rugbrød, da bettemanden får det samme. Jeg elsker en rugbrøds med advokado og lidt urtesalt - guf!

Eller får jeg rester fra aftensmaden dagen før. Hvis jeg f.eks. laver rodfrugter, gulerodssalat, broccolisalat osv., så laver jeg altid en god portion, så jeg har til næste dag. Til rodfrugterne laver jeg så en dressing af fromaise f, revet peberrod, salt og peber. Det er godt.

Jeg kan også springe ud i en salat med tun, kylling eller lign. Istedet for dressing spiser jeg hytteost, det er lækkert

Tærte er også lækkert - eller æggekage

Anmeld

4. marts 2012

Anonym trådstarter

5. marts 2012

Muffin_girl

Jeg spiser omelet, mini pizza, ristet brød med salat og kylling, frokostboller med skinke og salat, suppe, rester fra dagen før, pølsebrød

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg spiser omelet, mini pizza, ristet brød med salat og kylling, frokostboller med skinke og salat, suppe, rester fra dagen før, pølsebrød

du er heller ikke til rugbrød ??

Anmeld

5. marts 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

du er heller ikke til rugbrød ??

Nej.. Har idag spist rugbrød for første gang i LANG tid.. Men så spiser jeg fx rugbrød med kyllinge salat, karse og tomat  

Anmeld

5. marts 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Nej.. Har idag spist rugbrød for første gang i LANG tid.. Men så spiser jeg fx rugbrød med kyllinge salat, karse og tomat  

når jeg endelig spiser det skal det være. fiskefilet. torskerogn. rester fra aften. eller spejlæg. varm leverposteg.. ellers kan jeg ikke få det ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.