Jeg er med i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Flødebollen

Masterchef!!!!Skal til KBH for at optage fra på torsdag Det er bare så fedt - så kan man også tænke på noget andet end PB. Skulle bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Laura.

Kathepige skriver:

Masterchef!!!!Skal til KBH for at optage fra på torsdag Det er bare så fedt - så kan man også tænke på noget andet end PB. Skulle bare lige ud med det

Fedt. Kommer du så ind i den sæson der kører nu eller hvordan ?

Anmeld

28. februar 2012

Flødebollen

Laura. skriver:

Fedt. Kommer du så ind i den sæson der kører nu eller hvordan ?

Tak - Nej, den, der kører nu er for kendte, og den jeg skal med i er for amatører tror det kommer til at køre til sommer. Men nu må vi jo se, hvor langt jeg kommer - Er bare SÅ stolt. Er valgt som en af 60 ud af flere tusind tilmeldte

Anmeld

28. februar 2012

Laura.

Kathepige skriver:

Tak - Nej, den, der kører nu er for kendte, og den jeg skal med i er for amatører tror det kommer til at køre til sommer. Men nu må vi jo se, hvor langt jeg kommer - Er bare SÅ stolt. Er valgt som en af 60 ud af flere tusind tilmeldte

Hehe.. ja, det er jo lige det der er.. jeg vidste bare ikke at der ville komme en sæson mere efter den der kører nu, så derfor jeg lige måtte høre..

Men super heldigt og super fedt at du kommer med.. det bliver jo spændende.. men så har du jo også en hulens masse tid til at øve dig i, hvis du har brug for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.