gode ideer søges:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

2721

Hej

I anledningen af min kærestes fødselsdag, ville jeg gerne arrangere en overraskelse for ham.

Ideen er at det skal være en eller anden event med hans gode venner hvor han bare skal være CENTRUM og havde skide skægt.

Uden kæreste og barn bare guttererne og fis og ballade.

Jeg har selv et par ideer, men kunne jo være nogen af jer piger eller drenge havde nogle bedre ideer

Det er til maj og loftet ligger på 5000kr

Han er meget social, elsker bil, udfordringer, fart og er et konkurrence menneske til finger spidserne.

Så hvis i har nogen gode ideer må i endelige sige til også gerne til hvordan jeg kan kringle den uden ha opdager det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Team Putte

Puslingen skriver:

Hej

I anledningen af min kærestes fødselsdag, ville jeg gerne arrangere en overraskelse for ham.

Ideen er at det skal være en eller anden event med hans gode venner hvor han bare skal være CENTRUM og havde skide skægt.

Jeg har selv et par ideer, men kunne jo være nogen af jer piger eller drenge havde nogle bedre ideer

Han er meget social, elsker bil, udfordringer, fart og er et konkurrence menneske til finger spidserne.

Så hvis i har nogen gode ideer må i endelige sige til også gerne til hvordan jeg kan kringle den uden ha opdager det

Prøv at besøge oplevelsesgaver.dk

Gav min kæreste en oplevelse på padborg park i efteråret hvor han var ude og køre en Lotus Elise

Anmeld

28. februar 2012

2721

Tak for svar
Det skal være noget han kan lave sammen med sine venner, noget de er fælles om

Anmeld

28. februar 2012

MaybeBaby

Puslingen skriver:

Hej

Paintball, paintball paintball

Anmeld

28. februar 2012

tarkoflen

Nu ved jeg ikke hvor I bor, men i Århus kan man spille kæmpe bordfodbold, hvor man selv er spillerne, der er spændt fast på en stang, det er mega sjovt!http://www.eventcompany.dk/leje/mega-bordfodbold/Man kan både leje udstyret eller tage derop og betale for en time eller to.

Anmeld

28. februar 2012

2721

Opper lige da jeg gerne vil have endnu flere gode ideer

Anmeld

28. februar 2012

N1

Puslingen skriver:

Opper lige da jeg gerne vil have endnu flere gode ideer

Gokart måske? 

Anmeld

29. februar 2012

2721

MaybeBaby skriver:

Så det er et hit??

Anmeld

29. februar 2012

2721

N1 skriver:

Gokart måske? 

Det kunne meget vel være en god ide.
Kan du anbefale et sted i kbh??

Anmeld

29. februar 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
MaybeBaby skriver:

Det ville jeg ha sagt

Men helt enig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.