samgul skriver:
hvor lang tid gik der fra i havde SA til din mens startede.
Jeg har fået en SA den 15.feb jeg var 9+5 henne, begyndte og blødetog på HP får vide den er gået i grunde for 2 uger siden. Så jeg holdt op med bløde den 22.feb efter medicin behandling. vil meget gerne være gravid igen med det samme, men lægerne siger vent til din først mens, men hvornår kommer den efter SA blødning er hold op med bløde.
Først og fremmest skal du have et kram, det er synd for dig at du skulle opleve det 
Da jeg havde min SA blødte jeg i ca en uge eller sådan noget lignende og så gik der ca 38 dage og så kom min mens og så kom den ellers hver måned siden, dog sådan at min cyklus stadig (her 9 mdr efter) er længere end den var før. Men kan se at det er ved at rette sig nu.
Lægerne sagde også til mig at jeg skulle vente med at prøve igen indtil jeg havde haft første mens, men nu var det sådan at jeg havde mistet modet lidt og gerne ville vente, så vi prøvede ikke igen. Men hvis vi gerne ville have prøvet igen ved jeg ikke om vi havde ventet. Jeg har hørt om så mange der bare kløede på når de var færdige med at bløde og hvor det gik fint. Det er jo en smagssag hvor godt man lytter efter lægerne 
Anmeld