Aftensmad en hel kylling..men hvad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Mussen2

Jeg har en hel fersk kylling, som jeg skal have brugt til aftensmad. Har i nogle gode forslag til hvad det skal være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Jeg har en hel fersk kylling, som jeg skal have brugt til aftensmad. Har i nogle gode forslag til hvad det skal være?

Vi plejer at dele den i 2, smøre den med chilipasta og olie og ind i ovnen :-) så får vi hjemmelavede pomfritter i ovn og råkost til :-) 

Anmeld

28. februar 2012

Munder

Mussen2 skriver:

Jeg er så absolut en tilhænger af god gammeldags grydestegt kylling med hjemmelavet agurkesalat

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=9341

Anmeld

28. februar 2012

henh01

du kan smide den i en stegeso med en masse grøntsager og spise ris til.

eller du kan koge den og lave Høns i aspars og tarteletter og bruge væden til suppe i morgen

Du kan koge den hele - bruge halvdelen til tarteletter og den anden halvdel til at stege på panden med paprika - koge ris og bland det hele sammen. Spis det sammen med arabisk brød som finger mad - det smager bare super lækkert.

Anmeld

28. februar 2012

Mussen2

Det skal ikke være traditionel gammeldags kylling. Det har vi ligr fået. Og det må gerne være børnevenligt Gerne en gryde eller fad ret...

Anmeld

28. februar 2012

Kahluna

Kylling i karry med kanel smager helt igennem fantastisk

http://klidmoster.dk/2011/10/kylling-i-karry-kanel.html

Anmeld

28. februar 2012

Sukkerblomst

Mussen2 skriver:

Det skal ikke være traditionel gammeldags kylling. Det har vi ligr fået. Og det må gerne være børnevenligt Gerne en gryde eller fad ret...

Jeg laver min kylling i stegeso.

jeg fylder min Kylling  op med øko citron og smider gulerodder, løg, hvidløg ved siden af og krydderier.

Et fad ved siden af med småkartofler smurt i olie og drysset med sesam og i ovnen.

salat

Velbekomme!!

Dagen efter laver jeg høns i aspargs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.