Den bedste opskrift på simremad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.425 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

tarkoflen

Hej med jer. Er der nogen der ligger inde med fantastkske opskrifter på simremad? Jeg er ikke så god til at komme i gang med det, mangler inspiration, så jeg håber I kan hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Maja_4000

Jeg lavede enebærgryde den anden dag .. Det smagte GODT Brugte opskriften på Arlas hjemmeside

Anmeld

28. februar 2012

tarkoflen

Maja_4000 skriver:

Jeg lavede enebærgryde den anden dag .. Det smagte GODT Brugte opskriften på Arlas hjemmeside

Den opskrift havde jeg helt glemt fandtes, men ja den er super lækker...

Vil også gerne have nogle lækre opskrifter med oksekød... så vidt jeg husker så er enebærgryde med svinekød.

Anmeld

28. februar 2012

Munder

Hvad er du til?

Osso buco?
boeuf bourguignon?
Skipper labskovs
Bøf stroganov?

Her er i hvert tilfælde lidt inspiration fra en god hjemmeside. http://www.foodfanatic.dk/tag/simremad

Jeg ELSKER simremad - det er bare MUMS

Anmeld

28. februar 2012

tarkoflen

Munder skriver:

Hvad er du til?

Osso buco?
boeuf bourguignon?
Skipper labskovs
Bøf stroganov?

Her er i hvert tilfælde lidt inspiration fra en god hjemmeside. http://www.foodfanatic.dk/tag/simremad

Jeg ELSKER simremad - det er bare MUMS

Osso buco er min kæreste ikke så pjattet med... men jeg skal da lige ind på den hjemmeside og se, hvad der er af lækre sager =)

Tak for hjælpen.

Anmeld

28. februar 2012

madambond

kunne I ikke kopiere opskrifterne herind, så de er samlede? jeg har allerede bookmarket siden på min smartphone...

er der simremad med hakket oksekød?

og af én eller anden grund kan jeg aldrig lide "bløde" og kogte gulerødder, når jeg er gravid. det er ellers en nem måde, at få grønt på til maden...

jeg synes denne tråd er genial, for jeg har ofte en stol med i køkkenet, bliver hurtigt svimmel, når jeg står op længe efter jeg blev gravid, så mad, der passer sig selv- genialt for gravide!

Anmeld

28. februar 2012

tarkoflen

madambond skriver:

kunne I ikke kopiere opskrifterne herind, så de er samlede? jeg har allerede bookmarket siden på min smartphone...

er der simremad med hakket oksekød?

og af én eller anden grund kan jeg aldrig lide "bløde" og kogte gulerødder, når jeg er gravid. det er ellers en nem måde, at få grønt på til maden...

jeg synes denne tråd er genial, for jeg har ofte en stol med i køkkenet, bliver hurtigt svimmel, når jeg står op længe efter jeg blev gravid, så mad, der passer sig selv- genialt for gravide!

Altså en pasta bolognaise (staves) bliver kun bedere af at stå og simre, men det er den eneste jeg lige kan komme i tanke om med hakket kød. Vi plejer at putte lidt vin eller øl i, når det skal stå længe, det giver den noget dybde. Med hensyn til udkogte grøntsager, så put hele grøntsager i, tag dem op når de er kogt ud og put nogle friske i, der kan ikke får så længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.