Hver gang farmand er væk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Stéphanie

Ligger en af os her hjemme syge.

Farmand er i gang med uddannelse og har derfor et par skole ophold om året. De sidste 2 gange han har været væk har det passet med at Xander skulle vaccineres, hvilket han bliver meget syg af 

Men denne gang skulle Xander ikke vaccineres, så min tanke var jo så at nu skulle vi bare rigtig hygge os uden sygdom, og sikke en fantastisk tanke - lige indtil jeg stod op i dag! Nu ligger jeg så med noget influenza lignende tuttelighut noget..

Feber, rigtig vag, ondt over det hele og bare pyldret. Åhh hvor er det dog bare typisk

Nå, bare lige et klynke indlæg herfra.

God dag til alle, jeg vil putte videre på sofaen og prise mig lykkelig over at jeg har en søn der EEEEEELSKER at lege i sin kravlegård og tage laaaaange lure

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

foto på lærred

Stéphanie skriver:

Farmand er i gang med uddannelse og har derfor et par skole ophold om året. De sidste 2 gange han har været væk har det passet med at Xander skulle vaccineres, hvilket han bliver meget syg af 

Men denne gang skulle Xander ikke vaccineres, så min tanke var jo så at nu skulle vi bare rigtig hygge os uden sygdom, og sikke en fantastisk tanke - lige indtil jeg stod op i dag! Nu ligger jeg så med noget influenza lignende tuttelighut noget..

Feber, rigtig vag, ondt over det hele og bare pyldret. Åhh hvor er det dog bare typisk

God dag til alle, jeg vil putte videre på sofaen og prise mig lykkelig over at jeg har en søn der EEEEEELSKER at lege i sin kravlegård og tage laaaaange lure

Rigtig god bedirng. Kan huske før man fik børn, der kunne man trække stikket ud og bare læse, se tv og sove. Den tid er forbi. Nu er der ingen kære mor Godt dit barn kan "opfører" sig ordentligt og lege og sove nu hvor mor er syg.

Rigtig god bedring til dig.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

invitationer, wallstickers til børneværelse,collager med blendede foto

Anmeld

28. februar 2012

Stéphanie

foto på lærred skriver:

Rigtig god bedirng. Kan huske før man fik børn, der kunne man trække stikket ud og bare læse, se tv og sove. Den tid er forbi. Nu er der ingen kære mor Godt dit barn kan "opfører" sig ordentligt og lege og sove nu hvor mor er syg.

Rigtig god bedring til dig.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

invitationer, wallstickers til børneværelse,collager med blendede foto

Tusind tak for det.

Ja det var dælme godt nok en nem tid, men tror ikke jeg er den der skal klage, bettefisen stod op kl 7.30, fik morgenmad, og rent tøj på og kom ned for at lege, nu er han ved at være træt igen, og sover til omkring kl 12, og så spiser han og leger lidt igen til kl er 14.30 og så sover han til 17, og bliver puttet til natten kl 19.30. Men puuuhaaaa bare det at rejse sig er jo en kamp uden lige..

Anmeld

28. februar 2012

EKBJ

Stéphanie skriver:

GOD BEDRING!!!

Anmeld

28. februar 2012

Stéphanie

EKBJ skriver:

GOD BEDRING!!!

Tusind tak for det 

Anmeld

28. februar 2012

Jibbe

God bedring til jer!

Jeg kender det godt. En af os har været syg på skift hvergang min mand er væk... Og gerne os begge lige efter hinanden! Hvorfor kommer det ikke bare når han er hjemme så man ikke skal klare alt selv

Tænker det er fordi man er lidt mere stresset når man står med alt selv og er mere sårbar!

Denne gang springer vi dog sygdom over satser vi på men på tide!

Anmeld

28. februar 2012

Stéphanie

Jibbe skriver:

God bedring til jer!

Jeg kender det godt. En af os har været syg på skift hvergang min mand er væk... Og gerne os begge lige efter hinanden! Hvorfor kommer det ikke bare når han er hjemme så man ikke skal klare alt selv

Tænker det er fordi man er lidt mere stresset når man står med alt selv og er mere sårbar!

Denne gang springer vi dog sygdom over satser vi på men på tide!

Mange tak for det.

Jamen det er bare SÅ typisk, og næste gang farmand her hjemme skal afsted, skal Xander så vaccineres IGEN... Flot vi altid skal ramme det værste tidspunkt.

Hmm, måske du har ret, psyken spiller jo trods alt en enorm stor del i vores hverdag, hvad enten vi vil det eller ej..

for at i slipper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.