Det gør så ondt indeni

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

livhemdrup

Det gør så ondt indeni hver dag når jeg skal afleverer min datter i bh.

Før i tiden jublede hun afsted og ind i børnehaven og var glad når man hentede hende. Men nu hun skriger og vil ikke slippe mig starter allerede hjemmefra med at græde og sige hun vil holde fri.

Hvad dælen skal jeg gøre? det smerter i mit hjerte at skulle gå fra hende når hun er så dybt ulykkelig og syns heller ikke det løser problemet hvis jeg beholder hende hjemme. Jeg har idag sagt til en af pædagogerne at jeg undrede mig over den ulykkelige situation min datter var kommet i. Kan ik sætte finger på hvad det kan være andet end at der er nogen pædagoger deropppe når hun ser det er dem der er der vil hun ikke derind.

hvad havde i gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

B&J

jamen hvordan er hun når du er gået???

Anmeld

28. februar 2012

livhemdrup

B&J skriver:

jamen hvordan er hun når du er gået???

Ringede derop og spurgte hvordan hun havde det efter 30 min og der gik hun rundt med sin kanin (yndlings bamse) og krammede den. Så jo da ik helt tilfreds da hun plejer at lege med alt og alle.

Anmeld

28. februar 2012

B&J

livhemdrup skriver:

Ringede derop og spurgte hvordan hun havde det efter 30 min og der gik hun rundt med sin kanin (yndlings bamse) og krammede den. Så jo da ik helt tilfreds da hun plejer at lege med alt og alle.

nej men hun græder ikke det kan jo også lige være en periode hun er inde i...

jeg håber det snart går over

for det er ikke sjovt at gå når de græder

Anmeld

28. februar 2012

livhemdrup

B&J skriver:

nej men hun græder ikke det kan jo også lige være en periode hun er inde i...

jeg håber det snart går over

for det er ikke sjovt at gå når de græder

ja Det håber jeg det gør. For syns simpemhent det er så hårdt.

Anmeld

28. februar 2012

B&J

livhemdrup skriver:

ja Det håber jeg det gør. For syns simpemhent det er så hårdt.

det er meget meget hårdt vi prøvede det 2 gange ved en gæste pleje men han græd dog fra vi gik til vi kom selv om vi ringede og spurgte om alt var godt kunne vi se og høre det var det ikke har aldrig set ham ha så røde øjne være så ulykkelig...

Anmeld

28. februar 2012

malo

livhemdrup skriver:

Det gør så ondt indeni hver dag når jeg skal afleverer min datter i bh.

Før i tiden jublede hun afsted og ind i børnehaven og var glad når man hentede hende. Men nu hun skriger og vil ikke slippe mig starter allerede hjemmefra med at græde og sige hun vil holde fri.

Hvad dælen skal jeg gøre? det smerter i mit hjerte at skulle gå fra hende når hun er så dybt ulykkelig og syns heller ikke det løser problemet hvis jeg beholder hende hjemme. Jeg har idag sagt til en af pædagogerne at jeg undrede mig over den ulykkelige situation min datter var kommet i. Kan ik sætte finger på hvad det kan være andet end at der er nogen pædagoger deropppe når hun ser det er dem der er der vil hun ikke derind.

hvad havde i gjort??

Vi har også sådan nogle perioder med aflevering, og ja, det smerter dybt ind i hjertet når man går fra et ulykkeligt barn. Men heldigvis går det som regel hurtigt over når de ikke kan se en mere. Er der forskel på hvem hun bliver afleveret til og hvordan afleveringsrutinen er lige netop den dag? For det er jo ikke alle de voksne, der er yndlingerne? Hjælper det hvis en af dem hun plejer at lege med er blevet afleveret?

Håber det løser sig, for det er bestemt ikke særlig rart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.