Hvad fanden gør jeg :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Min forlovede og jeg er gÅet hvert til sit efter 2år sammen og 8 aborter og intet ønskebarn.. Jeg står uden noget som helst af møbler og lign. Og selvfølgelig mangel på penge.. lige nu bor vi sammen men skal jo finde noget nyt hurtigst muligt... Men hvor låst er jeg? Jeg har jo som sådan ikke ret til noget som helst jeg føler mig så splittet og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har i nogen ideer til hvad jeg kan gøre?? Har ingen opsparing overhovedet og snakker ikke med min familie mere. Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Min forlovede og jeg er gÅet hvert til sit efter 2år sammen og 8 aborter og intet ønskebarn.. Jeg står uden noget som helst af møbler og lign. Og selvfølgelig mangel på penge.. lige nu bor vi sammen men skal jo finde noget nyt hurtigst muligt... Men hvor låst er jeg? Jeg har jo som sådan ikke ret til noget som helst jeg føler mig så splittet og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Har i nogen ideer til hvad jeg kan gøre?? Har ingen opsparing overhovedet og snakker ikke med min familie mere. Hjælp

Sikke en træls sitation og stå i

har du ikke nogen venner du kan flytte ind til i en periode imens du finder ud af hvordan du lige kommer vider. ???

Anmeld

28. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Det gør mig frygtelig ondt...
jeg kan desværre ikke være behjælpelig med dit spørgsmål jeg ville blot give dig et og vise min medfølelse..

Håber der er nogen der kan hjælpe dig og at de kommer oven på igen..

Anmeld

28. februar 2012

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

Sikke en træls sitation og stå i

har du ikke nogen venner du kan flytte ind til i en periode imens du finder ud af hvordan du lige kommer vider. ???

alle mine venner som jeg havde har taget min eks' parti i det her, så de støtter mig ikke i det her, så har desværre ingen steder at tage hen, og kan heller ikke tage på et varmestue sted fordi jeg har kat.. og vil ikke efterlade hende her..

Anmeld

28. februar 2012

lori11

du må tage ned på kommunen og få dem til at hjælpe dig med et indskud, eller være heldig at finde en udlejer, der ikke opkræver indskud, eller vil lade dig afbetale den..

Så ville jeg undersøge guloggratis og dba, for ting der gives gratis væk, eller sælge utroligt billigt og starte op med det indtil jeg fik råd til noget nyt og bedre..

Det er lige de råd jeg har.. du må starte fra bunden af, det er hårdt, men bestemt ikke umuligt..

Held og lykke

Anmeld

28. februar 2012

Frk.S

Først et

Hvordan kan det være du står uden møbler og lign.? Nogle af de ting fra jeres fælles hjem må da være dine??

Din eks har da ikke ret til at skulle have det hele.

Håber du finder en løsning.

Anmeld

28. februar 2012

morbibi

Anonym skriver:

alle mine venner som jeg havde har taget min eks' parti i det her, så de støtter mig ikke i det her, så har desværre ingen steder at tage hen, og kan heller ikke tage på et varmestue sted fordi jeg har kat.. og vil ikke efterlade hende her..

Gør mig ondt og forstår ikke den der med, at tage folks parti. Rigtige venner støtter da begge parter. Stort kram fra mig

Anmeld

28. februar 2012

AnneP

Anonym skriver:

Du får lige et KÆMPE

-og vil sige det samme som Lori11, Skynd dig ned på kommunen, og forklar dem sagen. er sikker på de kan hjælpe dig, der kan man bla også få hjælp til indskud på ny lejlighed. (lån)

se bla denne her: der er mange gode links og "huske lister"

https://www.borger.dk/Nyheder/nyhedsbreve/Sider/Flyt-hjemmefra-med-borger-dk.aspx

Håber det kan hjælpe dig!

Anmeld

28. februar 2012

B&J

du kan jo prøve banken først evt finde nogle du snakker med og spør om du kan låne nogle penge evt til møbler på genbrugen til at starte med...

og ring til nogle privat udlejer og høre og fortælle hvad sted du står og høre om du må betale indskudet med den månlige husleje...

ved ikke om der er et sted lige som mødre hjemme man kan flytte ind når man bliver alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.