hvor meget påkældt derhjemme??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvor meget tøj har jeres på hjemmet?, er bange for jeg gir mit barn alt for meget tøj på .. bange for at barnet kommer til at fryse selvom det er godt varmt i huset ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Janni.

Sådan til ren afslapning herhjemme kan jeg sagtens finde på at give ham en kortærmet body, strømpe bukser og evt en tynd trøje hvis han har lidt kolde arme.

Anmeld

27. februar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hvor meget tøj har jeres på hjemmet?, er bange for jeg gir mit barn alt for meget tøj på .. bange for at barnet kommer til at fryse selvom det er godt varmt i huset ..

Herhjemme har lillemanden en body og sokker på vi har det sådan alm temperatur men han er en super varm baby så har han fuldt ud påklædt bliver han for varm og svedt men når vi besøger folk har han fuldt tøj på han sover i natdragt og ikke sokker fordi vi sover sammen så han bliver for varmPå fødderne da de ligger i min hånd nårVi sover fordi sådan sover han dejligt

Anmeld

27. februar 2012

vitapigen

Min datter på 7 ½ mdr har en langærmet bluse på, bukser, strømper og futter. På kolde dage hvor det fryser udenfor, har hun haft strømpebukser på inde under bukserne.

Men mærk efter på din baby

Anmeld

28. februar 2012

modesty

Heldragt eller langærmet body og bukser. Når han ligger på sit legetæppe på gulvet, kan jeg godt give ham en vest på. Han er 4 mdr.

Anmeld

28. februar 2012

lukasmor

Kortærmet body med en langærmet cardigan udover eller langærmet body uden noget udover. Tykke sokker og bukser da det stadig er koldere på gulvet end "oppe ved os" (Han er 1 år)

Anmeld

28. februar 2012

Chris86

Body, bukser, bluse, stræmper og futter...

Det samme som os andre

Anmeld

28. februar 2012

D-Micka

Herhjemme er helt sindsygt koldt ..
Så han har en langærmet body, strømpebukser, futter og hvis han er meget kold får han en ekstra trøje på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.